Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:18:05 GMT

۲ سارق و یک مالخر در سنندج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۵۲۶

۲ سارق و یک مالخر در سنندج دستگیر شدند

سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج و شهرستان‌های همجوار شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه یک باند ۲ نفره سارق را با همکاری پلیس شهرستان‌های اطراف سنندج شناسایی و سپس در این شهر دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی اضافه کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند و در این راستا یک مالخر مرتبط با آنها نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان هم از کشف سه تُن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به خرید و فروش چوب گردوی قاچاق می‌کنند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شده و یک دستگاه وانت نیسان را که در حال بارگیری بود توقیف و سه تُن چوب گردوی قاچاق کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را حدود ۳۸ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کامیاران هم خبر از کشف ۱۰۵ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان داد و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید مرجلیلی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

سرهنگ سید علی صفری اضافه کرد: این ۲ خودرو با هماهنگی مقامات قضایی توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

برچسب‌ها مریوان کردستان سنندج انتظامی پلیس دستگیری سارقان کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان سنندج انتظامی پلیس دستگیری سارقان کامیاران مریوان کردستان سنندج انتظامی پلیس دستگیری سارقان کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین