Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@10:05:28 GMT

«زالی» مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۶۱۲

«زالی» مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

در حکمی از سوی مدیرعامل ایران خودرو، محمد زالی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف ایران خودرو دیزل منصوب و معرفي شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكوپرس- در اجراي تصميمات جلسه مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده ايران خودرو ديزل و برابر با ماده 110 لايحه اصلاحي قسمتي از قانون تجارت، محمد زالي به عنوان نماينده ايران خودرو در هيات مديره شركت مذكور به سمت مديرعامل و عضو هيات مديره موظف منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه زالي با حضور اعضاي هيات مديره ايران خودرو و معاونان و مديران شركت ايران خودرو ديزل برگزار شد.
زالی از مديران با سابقه خودروسازي و داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد مديريت تكنولوژي از دانشگاه علم و صنعت است. وي پیش از این به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت تحقیق و طراحی موتور ایران خودرو (ایپکو) مشغول به فعالیت بوده است.
لازم به ذكر است، هم زمان مهدی بالو به عنوان عضو هیات مدیره موظف شرکت ایران خودرو دیزل جانشین بیژن گرمچی شد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار نمایشگاه ایران بیوکل ۲۶ آذر ماه در برج میلاد برگزار می شود خودكفايي درتوليد ملي از سه مسير با كاهش ارزبري بالا رحمانی: تولید 27 گروه کالایی در سطح کشور افزایشی است «زالی» مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی برگزار می شود چین تسهیلاتی را در خصوص واردات ابریشم برای بافندگان ایرانی قائل شود ستاپ در خراسان جنوبی در حال اجراست ​حل معضل ترافيك با فيزيك كوانتوم ​تويوتا و المپيك 2020 ریزش سنگین شاخص‌های بورسی جهان مهار سکته مغزی به کمک نانوذرات بندر چابهار،فرصتی برای توسعه روابط تجاری چین با ایران اعضای کمیته حقیقت‌یاب بررسی قطع نابهنگام اینترنت در اغتشاشات آبان مشخص شد پادویش ایرانی با یک میلیون کاربر رکورد زد! تشدید نوسان قیمتی در بازار طلا و ارز رشد ۱۵ درصدی بودجه وزارت بهداشت در سال ۹۹ اعمال محدودیت در تراکنش‌های غیر حضوری بانکی برگزاری جشن شب یلدا در برج میلاد برخورد با فساد و مفسدان به تنهایی کافی نیست پیش‌بینی افزایش تقاضا برای طلا در سال 2020 پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد تصویب توافق شورای حکام برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی