Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی یکی از برزگترین چالش های کشور وجود حواشی ورزش کشور و استان است عنوان کرد: بسیاری از مسائل در فضای مجازی رخ می داد و بیشتر در حوزه مربیان جوان و روسای هیات با ورزشکاران جوان است که خوشبختانه با این شورا درنظر داریم این حواشی کم رنگ و به مرور زمان حذف کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اعطای احکام شورای حکمیت ورزش استان با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: برخی از مشکلات ورزش کاران قبل از اینکه در رسانه منعکس شود در شورای حکمیت بررسی و رفع شود  و اختلاف سلایق را رفع کنیم. 

وی با اشاره به اینکه ورزش می تواند ناکامی های تحریمی را رفع کند افزود: برگزاری پیاده روی ها، کوهپیمایی ها و جشنواره های فرهنگی ورزشی را به نحو احسنت انجام دهیم تا با تزریق روحیه نشاط اجتماعی بتوانیم برخی از مشکلات اقتصادی خانواده ها را رفع کنیم.

 عزیزی با بیان اینکه ما به دنبال نهاد صنفی در کمک به اختلافات ورزشکاران با هیات ورزشی خود هستند بودیم ادامه داد: در بدنه شورای حکمیت ابعاد فنی، حقوقی هم بررسی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یکی از برزگترین چالش های کشور وجود حواشی  ورزش کشور و استان است عنوان کرد: بسیاری از مسائل در فضای مجازی رخ می داد و بیشتر در حوزه مربیان جوان و روسای هیات با ورزشکاران جوان است که خوشبختانه با این شورا درنظر داریم این حواشی کم رنگ و به مرور زمان حذف کنیم.

عزیزی با تاکید براینکه ضعف پاسخگویی در حوزه روسای هیات ورزشی یکی دیگر از مشکلات ما است یادآورشد: در همین راستا این شورا در نظر دارد از طریق گفتمان سازی موضوع را از نظر حقوقی و حقیقی و اداری بررسی می شود و رای نهایی در این هیئت صادر خواهد شد.

وی عدم تعامل بین انجمن های دانشگاهی و کارگری بیشترین مشکلات هیات ورزشی است گفت: در نظر داریم این تعامل را  افزایش دهیم. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآورشد: براساس موضوع مدعوینی را دارد تا موضوع به صورت تخصصی بررسی شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده خراسان جنوبی فضای مجازی مشکلات ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد