Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات گفت: نمی‌توان گفت که گروه پرسپولیس آسان است. همه می‌دانند الدحیل از تیم‌های قدرتمند قطر و همیشه مدعی است. شارجه و التعاون هم از تیم‌های خوب کشورشان بودند که از آن لیگ‌های سخت که همه برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، به این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ حریفی در آسیا آسان نیست.

وی افزود: نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت اما از دید من کار اصلی پرسپولیس در دور حذفی آغاز می‌شود. پرسپولیس و الدحیل شانس‌های اصلی صعود به مرحله حذفی از گروه سوم هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس موفقیت تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها اضافه کرد: نباید خودمان را از پیش باخته بدانیم. مگر پرسپولیس نبود که با دست خالی و با ۱۲ بازیکن به فینال آسیا رسید؟

وی در مورد اینکه خیلی‌ها آن موفقیت پرسپولیس را تصادفی می‌دانستند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. پرسپولیس ثابت کرد که با کار گروهی می‌تواند موفقیت را در بالاترین سطوح هم رقم زد. آن نایب قهرمانی تصادفی نبود و حاصر کار گروهی بود.

حلالی تاکید کرد: تنها فرق تیم‌های ایرانی و سایر تیم‌ها استفاده از بازیکنان خارجی خوب است. متاسفانه ما نمی‌توانیم بازیکن چند میلیون یورویی جذب کنیم اما تیم‌های حریف با استفاده از همین نفرات به موفقیت می‌رسند. در همین فینال آسیا دو بازیکن خارجی کار را برای کاشیما درآوردند.

حلالی در مورد اینکه خیلی از کارشناسان با توجه به شرایط پرسپولیس از موفقیت این تیم در آسیا ناامید هستند، اضافه کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست. پرسپولیس باید تقویت شود و این موضوع غیر قابل انکار است اما نباید از موفقیت نا امید باشیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل حلالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل حلالی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل حلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم