Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر با اشاره به برگزاری این اجلاس در هفته آخر آذرماه گفت: بیش از ۳۵۰ اثر به اجلاس استانی بوشهر ارسال شده که نسبت به سال قبل ۳.۵ برابر افزایش دارد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اسماعیل کاظمی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این اجلاس  در 2 موضوع نماز و مدرسه طراحی شده است اظهار داشت: اجلاس نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و شناسایی روش‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود که برای هر چه با شکوه برگزار شدن پنجمین اجلاس استانی نماز 3 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته‌های سه‌گانه برگزاری  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی در برگزاری با شکوه این اجلاس دارد گفت: کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغ، پشتیبانی و مالی، علمی و پژوهشی در برپایی با شکوه  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر، طراحی و انتشار پوسترهای فراخوان از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و صدا وسیما را از جمله برنامه‌های اجراء شده دانست و تصریح کرد: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش سبب شد اجلاس نماز امسال با وضعیت بهتری اطلاع رسانی شود تا دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و محققان حضور پر رنگ‌تری در پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر داشته باشند.

کاظمی، با اشاره به اینکه امسال آثار بیشتری به اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شده است افزود: امسال آثار ارسالی به پنجمین دوره اجلاس استانی نماز با افزایش بیش از 3.5 برابری به 350 اثر رسیده است.

وی از مشارکت دانش آموزان هنرستان‌ها در خلق آثار هنری و صدها اثر خبر داد و بیان کرد: امسال پیش اجلاس در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش برای نخستین بار برگزار شد که با استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان روبه‌رو شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر همکاری انجمن‌های فرهنگی، هنری اداره کل ارشاد استان بوشهر را برای خلق آثار از دیگر توفیقات این اجلاس استانی دانست و تصریح کرد: هدف‌گذاری برای برپایی نمایشگاه آثار هنری و طراحی و راه‌اندازی 2 سایت برای ارسال آثار در دبیرخانه استانی از دیگر برنامه‌ها است.

کاظمی زمان برگزاری پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر را هفته آخر ماه آذر دانست و گفت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع  نماز و مدرسه در استان گلستان برگزار می‌شود.

350 اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد پنجمین اجلاس استانی نماز آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود 500 اثر به دبیرخانه ستاد برگزاری اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد

وی با اشاره به تجلیل از آثار برگزیده اجلاس استانی نماز در بوشهر افزود: در این اجلاس ضمن تجلیل از آثار برتر، دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر که در امر ترویج فرهنگ فریضه الهی نماز  همکاری کرده‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت

ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: سیستم‌های ترددشمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان در فروردین ماه امسال حکایت از ثبت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار و ۳۳۰ تردد دارد که نسبت به اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

علی عبداللهی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی فروردین ماه، محور هفت باغ علوی بیشترین تردد روزانه را در مقایسه با کل محورهای حوزه شمال استان کرمان به خود اختصاص داد و پس از آن محور کرمان- چترود، باغین به بردسیر و محور بردسیر به سیرجان به ترتیب در جایگاه بعد قرار دارند. 

وی افزود: تحلیل اطلاعات ترددشمار آنلاین مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از این است که محورهای ورودی و خروجی از مرکز به سمت جنوب و غرب استان در صدر سایر محورها قرار دارند.

عبداللهی بیان کرد: در ماه قبل از مجموع حدود ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تردد ثبت شده، حدود ۱۸۷ هزار انواع تخلفات رانندگی ثبت شده که در همین راستا از تخلف بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز از سرعت مجاز در این بازه، ۵۸۶ مرتبه تکرار شده که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهادها و مسئولان ذیربط است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: اطلاعات دوربین‌های ثبت سرعت جاده‌ای استان نشان می‌دهد به ترتیب محورهای باغین- کرمان با ۱۹ درصد، شهربابک- انار با ۶ درصد، رفسنجان- انار با پنج درصد، راور- مشهد و کرمان- رفسنجان هرکدام با سه درصد بیشترین تخلف سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بیشتر از ۹۰ درصد تخلفات توسط وسایل نقلیه شخصی صورت گرفته و ناوگان سنگین و نیمه سنگین به ترتیب کامیون‌های کشنده و اتوبوس‌ها با درصد خیلی کمتری در جایگاه بعدی قرار دارند.

عبداللهی در پایان سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ را بهترین و آسان ترین راه برای دستیابی مردم به اطلاعات وضعیت راه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: شماره‌های تماس ۲۰۰۰۱۴۱ و ۱۰۰۰۱۴۱ نیز به عنوان سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در یازدهم اردیبهشت