Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام به مازندران، ۸۷ طرح عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت شامل ساخت مدرسه، آبرسانی، راه‌سازی، احداث پل و طرح هادی در سراسر این استان به بهره‌برداری رسید. برای راه‌اندازی این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در حاشیه افتتاح مدرسه ۹ کلاسه برکت شهیدان حجازی در شهر گلوگاه گفت: وضعیت کشور به لحاظ امکانات تحصیلی خوب است و قابل قیاس با گذشته نیست.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام یادآور شد: مشکل اصلی سیستم آموزشی ما بحث حرفه‌آموزی است که این معضل و کمبود باید با آموزش حرفه و مهارت به دانش‌آموزان مرتفع شود.

مخبر خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در کنار فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی از جمله ساخت مدارس، تمرکز اصلی اقدامات خود را بر ایجاد اشتغال گذاشته است.

بیشتربخوانید: باید به سراغ بنگاه‌های اقتصادی خرد و خانگی برویم/ ضرورت احیای سرمایه‌های معطل مانده در کشور

وی با تاکید بر احیای بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل مانده اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام از طریق راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی، ۱۱۰ هزار شغل را در قالب ۳۰ هزار طرح تا پایان سال در مناطق محروم ایجاد می‌کند.

گفتنی است، ستاد اجرایی فرمان امام از طریق بنیاد برکت ساخت ۲ هزار مدرسه را در مناطق محروم و روستایی در دست اقدام دارد که تاکنون دستور ساخت ۱۷۰۰ مدرسه ابلاغ شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در دیدار با خانواده شهید قاسم موجرلو، از شهدای غواص شهرستان گلوگاه، از پدر و مادر این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد. شهید موجرلو سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.   او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی