Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خروج ناگهانی بامداد روز گذشته آندرا استراماچونی از ایران و عزیمت به ایتالیا، تیم استقلال را در شوک فرو برد. تا جایی که اعتراض گسترده هواداران و حضور آنها مقابل دفتر باشگاه را به همراه داشت.

پس ‌از آن مدیرعامل استقلال نیز از مقامش کناره‌گیری کرد که مورد پذیرش واقع شد.

در مورد استراماچونی که به پرداخت‌های نامنظم اعتراض داشت،‌ روز گذشته چندین مصاحبه با رسانه‌های ایتالیایی در فضای مجازی انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جدید‌ترین مصاحبه‌ای که از وی در رسانه ها به چشم خورد،‌ گفت‌وگویی بود که با روزنامه ایل‌مسجرو انجام داد.

استراماچونی که هنوز تکلیف بازگشت او به ایران و استقلال مشخص نیست، اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد جزییات شوم چون تحقیقی در حال انجام است و حضور در دادگاه را خواهم داشت. مطابق قوانین فیفا،‌ قراردادم به حالت تعلیق درآمده بود. نتوانستم کار کنم. در این صورت خطر رد صلاحیت را داشتم.

در همین مصاحبه، وی در مورد خداحافظی فرانچسکو توتی و دروسی نیز عنوان کرد: وقتی آنها خداحافظی کردند، قلبم جریحه‌دار شد. شش سالی که در تیم‌ پایه رم حضور داشتم، کنار این بازیکنان کار کردم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل