Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت ورزش اعلام کرد که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شده است. تاریخ انتشار: 15:08 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۷۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با شبکه خبر توضیحاتی در خصوص مسائل مختلف ارائه داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تا زمان معرفی مدیرعامل مقرر شد خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت کند و به زودی هیئت مدیره مدیرعامل را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حفظ سمت سرپرست شده است.

*3 تا 4 نفر گزینه مدیرعاملی استقلال هستند که سابقه میدریت داشته‌اند آمدند و برنامه خود را ارائه دادند. 

*تا قبل از هفته پانزدهم لیگ برتر مدیرعامل معرفی خواهد شد.

*باشگاه برنامه مفصلی دارد و موضوع بازگشت استراماچونی هم برنامه اول باشگاه است.

*از همان یکشنبه شب ما کمک وزارت خارجه و سفارت ایتالیا در تهران و سفارت ایران در ایتالیا و مجموعه سیستم بانکی کشور وارد شدیم تا مشکل پرداختی را حل کنیم. 

*استراماچونی الان هیچ مشکلی ندارد و بحث پرداختی هم حل شده و 

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش مازیار ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی