Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( سه‌شنبه نوزدهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۹ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر و فارس، از یک دستگاه خودرو سواری ۵۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر و فارس فعالیت داشتند،  شناسایی کنند.

او ادامه داد: مطلع شدیم سرکرده باند قصد دارد با همکاری چند نفر از عوامل خود، محموله مواد مخدر را با یک دستگاه سواری ساینا در یکی از شهرستان‌های استان فارس جابه‌جا کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در یک عملیات دقیق و هماهنگ، خودروی حامل مواد مخدر در جاده شهرستان لامرد استان فارس شناسایی و توقیف شد.

شبانی با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۵۹ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار متهم دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.

مرگ عابر پیاده در برخورد با خودرو تندر ۹۰

رئیس پلیس راه بوشهر گفت: بر اثر برخورد سواری تندر ۹۰ با عابر پیاده در جاده بوشهر- برازجان عابر پیاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: ساعت ۶ بعد از ظهر دیروز ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده بوشهر به برازجان در حاشیه روستای چاه عربی مطلع و در محل حاضر شدند.

او عنوان کرد: پس از حضور ماموران و کارشناسان پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری تندر ۹۰ با عابر پیاده  که خانمی ۳۵ ساله بوده برخورد کرده که عابرپیاده به علت شدت جراحات در صحنه تصادف جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار حرفه‌ای که با شیوه رمالی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری در شهر بوشهر می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی گفت: کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی از کلاهبرداری فردی با روش رمالی و فالگیری از شهروندان اطلاع پیدا کردند.

او ادامه داد: با روش‌های فنی و زیر نظر گرفتن این فرد و جمع آوری مستندات، فرد کلاهبردار دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: تا این لحظه پنج نفر از افرادی که این فرد شیاد از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی شده‌اند.

سهرابی بیان کرد: این متهم  بیش از ۸۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

او، از شهروندان خواست با توجه به سوء استفاده برخی از افراد با شیوه و شگرد‌های متقلبانه و ارتکاب جرایم کلاهبرداری، افزون بر مراقبت‌های لازم، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان