Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم رعایت سیاست های ابلاغی نهادهای بالادستی تاکید کرد.

به گزارش  روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در بازدید از اداره کل مدیریت ریسک ضمن بازدید از روند پایش و بررسی ریسک های مطرح در صنعت بانکداری، گفت: موارد مهمی که رعایت آن الزام مراجع بالادستی است، همواره مد نظر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین همکاری سایر واحدها با این اداره کل را الزامی دانست.

شایان در بازدید از اداره کل شبکه و زیرساخت نیز با اشاره به اینکه در دنیای امروز بسیاری از خدمات بانکی در بستر الکترونیک ارائه می شود، انجام تراکنش های مالی در محیطی امن را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به نقش و جایگاه این اداره کل در سیاست گذاری حوزه امنیت اطلاعات و شبکه و زیرساخت ها، بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها برای رسیدن به استانداردهای بین المللی این حوزه تأکید کرد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار رعایت سیاست های ابلاغی نهادهای بالادستی الزامی است آشنایی با حریفان سپاهان/ جدال طلایی‌ها در گروه D پرداخت 40 هزار فقره وام رفع احتیاجات ضروری در بانک ملی ایران آشنایی با حریفان پرسپولیس/ گروه مرگ در ظاهری آسان نصب 60، خیلی ساده است! انصاری‌فرد: برای سرگروهی در آسیا به میدان می‌رویم فتح‌الله زاده: امیدوارم بهترین اتفاق برای استقلال رقم بخورد موضوع آب سوز کردن خودروها از سوی سازمان استاندارد تائیدیه ای ندارد توسعه توریسم صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پایش و ارزیابی مستمر 53 طرح اولویت دار صنعت پتروشیمی اجرای پروژه های جدید تداوم تولید در پتروشیمی مبین مدیرعامل جدید شرکت پتروفرهنگ منصوب شد ۲۰ آذرماه، آخرین مهلت ثبت درخواست دریافت سبد حمایتی است نمایشگاه ایران بیوکل ۲۶ آذر ماه در برج میلاد برگزار می شود خودكفايي درتوليد ملي از سه مسير با كاهش ارزبري بالا رحمانی: تولید 27 گروه کالایی در سطح کشور افزایشی است «زالی» مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی برگزار می شود چین تسهیلاتی را در خصوص واردات ابریشم برای بافندگان ایرانی قائل شود ستاپ در خراسان جنوبی در حال اجراست پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم تصویب توافق شورای حکام برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند