Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:19:50 GMT

پرسپولیس کالدرون را شارژ مالی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۳۶۵

 باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد باید تا پایان نیم‌فصل حدود 50 درصد از قرارداد سرمربی خود را پرداخت کند، اما این اتفاق رخ نداده و  کالدرون  روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد که تا پایان ماه دسامبر به باشگاه پرسپولیس مهلت می‌دهد که مطالبات او را بپردازند. 

اخبار ورزشی -  در همین رابطه باشگاه پرسپولیس هفته گذشته حدود 80 هزار دلار به حساب کالدرون در کشور قطر واریز کرد اما با این شرایط هنوز باید حدود 114 هزار دلار دیگر به این مربی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس کالدرون سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد