Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نرم افزار ۶۰ بانک ملی وظیفه تولید رمز دوم یکبار مصرف مشتریان این بانک را بر عهده دارد و نصب و راه اندازی آن بسیار ساده است. تاریخ انتشار: 15:24 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۷۷۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برای نصب و راه اندازی نرم افزار ۶۰ بانک ملی باید با مراجعه به سایت بانک و دانلود این نرم افزار، آن را روی گوشی خود نصب کرده و سپس وارد مرحله راه اندازی شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت شماره تلفن همراه، تعریف یک الگو برای ورود به نرم افزار و سپس وارد کردن دو کد فعالسازی، رمز یکبار مصرف در اختیار شماست.

دریافت کد‌های فعالسازی هم که پیش از این از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، به تازگی در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد.

کسانی که گوشی هوشمند ندارند نیز می‌توانند این سامانه را از طریق کد دستوری #۶۰*۷۳۷* راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید:
چگونه رمز پویا بگیریم؟

با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف، امکان سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی در خرید‌های غیرحضوری به صفر می‌رسد، بنابراین امنیت حساب مشتریان به طور کامل تصمین خواهد شد.

گفتنی است؛ بر اساس دستور بانک مرکزی، از ابتدای دبماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای همه مشتریان نظام بانکی الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی رمز دوم یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران