Web Analytics Made Easy - Statcounter

منبعی مسئول از مدیریت اوقاف الغربیه مصر ازتوقف کار خطیب مسجدی که قرآن کریم را به اشتباه تفسیر کرده بود، خبر داد و گفت در مورد او تحقیق می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «ابوظبی الاخباریه» «صبری عباده» معاون وزارت اوقاف استان الغربیه مصر دستور توقف کار امام و خطیب مسجد روستای «میت حبیش» از مرکز  طنطا را تا تکمیل شدن تحقیقات در مورد وی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش هایی از یک فیلم ویدیویی که از وی منتشر شده، مشخص شده است که این امام جماعت قرآن کریم و احادیث نبوی را به اشتباهی تفسیر کرده است.

 

بنابراین گزارش، تفسیر قرآن «ا.آ» امام و خطیب مسجد این روستا با تعالیم اسلامی منافات دارد.

 

این منابع افزودند: امام و خطیب این مسجد 20 سال است که در وزارت اوقاف مشغول به کار بوده است.

 

معاون وزارت اوقاف الغربیه گفت: هر کسی که بخواهد سخنان بیهوده در مورد دین بگوید و مخالف با الازهر باشد با او برخورد می شود.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس قرآن مسجد مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد جهان خطیب مسجد مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد