Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: چهار هزار و ۶۴۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۲۳۶۳ دانش‌آموز تحت حمایت دختر و ۲۲۷۷ نفر پسر هستند.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سایت خبری کمیته امداد، محمدحسین جمال‌پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۴۶۴۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان، تأمین لوازم‌التحریر، کتب درسی و تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۳۶۳ دانش‌آموز تحت حمایت دختر و ۲۲۷۷ نفر پسر هستند افزود: ۲۲۸۹ دانش‌آموز تحت حمایت در مقطع ابتدایی، ۱۳۰۹ دانش‌آموز در مقطع دوره اول متوسطه و ۱۰۴۲ نفر در مقطع دوره دوم متوسطه مشغول تحصیل هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: دانش آموزان تحت حمایت از خدماتی همچون کمک‌هزینه تحصیلی، کمک‌هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و اردوهای زیارتی و آموزشی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این برهه زمانی بیشترین فشار اقتصادی بر روی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود، دانش آموزان در زمینهٔ هزینه‌های تحصیلی با دغدغه جدی مواجه هستند و نیازمند کمک‌ها و حمایت‌های مردمی هستند.

یادآور می‌شود که طی سال گذشته ۷۳۹ میلیون تومان برای کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و ۵۱۴ میلیون تومان برای تأمین لوازم‌التحریر، کتب درسی و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد کمیته امداد یزد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه