Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آسیا حریف آسانی وجود ندارد اما با حمایت هواداران می‌توانیم در آسیا بهترین نتایج را بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین پیروانی که نماینده باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بود، درباره برخی مسائل با دبیر کل و مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی در ادامه با اشاره به این قرعه گفت: درست است که با تیم‌های  الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات همگروه هستیم اما ما هم پرسپولیس ایران هستیم و می‌خواهیم به مراحل بالا راه پیدا کنیم.

وی افزود: همه گروه‌ها سخت است و همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قوی هستند اما با حمایت هواداران میلیونی پرسپولیس می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات همگروه است. سرخپوشان در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها ۲۲ بهمن ماه در دوحه به مصاف الدحیل خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افشین پیروانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس