Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های روزبه چشمی گفت که پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به این بازیکن را به مسئولان باشگاه استقلال واگذار کرده‌اند.

طرفداری- پیشنهاد ترابوزان به چشمی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در ارتباط با بحث پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به روزبه چشمی گفت:

چشمی در یکی دو سال اخیر با چند پیشنهاد خوب مواجه شده و اخیرا هم جدا از تیم ترابوزان اسپور، چند تیم دیگر هم خواهان جذب این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با شهر خودرو هم دو نماینده این باشگاه ترکیه‌ای به تهران آمدند تا بازی روزبه را ببینند. چشمی با استقلال قرارداد دارد و ما هم این پیشنهاد را به مسئولان باشگاه واگذار کردیم. فکر می‌کنم آقای منزوی هم در جریان این پیشنهادها قرار دارد.

کریمی با اشاره به دریافتی‌های کم چشمی و فرشید باقری در این فصل تاکید کرد:

من در این زمینه هم گلایه دارم. برخی عنوان می‌کنند که بازیکنان استقلال سی درصد پول گرفته‌اند در حالی که اینطور نیست و میزان پرداختی‌ها متفاوت است. روزبه بابت این فصل 3.6 درصد پول گرفته و دریافتی باقری هم صفر درصد است، این در حالی است که باقری بابت فصل گذشته هم 20 تا 25 درصد طلب دارد. آیا این درست که چنین وضعیتی برای بازیکنان ایجاد شود؟ دریافتی روزبه و باقری در حد فاجعه است و ما انتظار داریم که باشگاه استقلال در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد تا مشکلات این دو بازیکن هم برطرف شود.

این مدیر برنامه گفت:

بازیکنی مثل مرتضی آقاخان هم که مصدوم شده است، شرایط سختی دارد. این بازیکن از فصل گذشته 20 تا 30 درصد پول گرفته است و حتی به پیشنهاد خود آقاخان قرارداد این بازیکن که مصدوم شده بود نصف شد. آقاخان بابت امسال هم پولی نگرفته و بابت کارهای پزشکی‌اش حتی پول قرض می‌کند. این وضعیت اصلا جالب نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن