Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:22:40 GMT

واکنش انصاری‌فرد به قرعه پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۷۰۲

واکنش انصاری‌فرد به قرعه پرسپولیس در آسیا

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در زمره بهترین‌های ایران هستند و در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارند و می‌توانند موفقیت‌ها را تکرار کنند.

به گزارش مشرق، انصاری‌فرد در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و حضور سرخپوشان در این رقابت‌ها اظهار داشت: پرسپولیس برای کسب بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه و یا حریف آسانی وجود ندارد چرا که بهترین‌های هر کشور در این مرحله حضور دارند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در زمره بهترین‌های ایران هستند و در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارند و می‌توانند موفقیت‌ها را تکرار کنند. کالدرون و کادر فنی هم تجربیات بین‌المللی ارزنده‌ای دارند و امیدواریم که با حمایت هواداران و تلاش تیم شاهد درخشش سرخ‌ها در مسابقات باشیم.

انصاری‌فرد در ادامه تصریح کرد: الدحیل تیم شناخته شده و پرمهره‌ای است. نمایندگان عربستان و امارات هم بهترین‌های لیگ  خود هستند اما پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا و یکی از قدرت‌های برتر فوتبال باشگاهی آسیا است و با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می‌رویم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس قرعه کشی محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال