Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، آخرین تحولات سیاست خارجی به ویژه تحولات مربوط به اجرای برجام، تحولات منطقه‌ای و روابط با همسایگان و سایر مسائل جاری خارجی و بین‌المللی از مهمترین محورهای گفت‌وگو و تبادل نظر در این نشست صمیمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل، با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی دیدار کرد.

روزنامه دیلی شهادت ، رسانه رسمی حزب اسلامی آورده است کاظمی قمی به همراه سید حسن مرتضوی معاون سفارت و هیئت همراه با حکمتیار دیدار داشته است.

این روزنامه نوشته است که دو طرف درباره وضعیت کشور و منطقه بحث و گفت‌وگو کردند.

بر اساس گزارش ایراف، این دیدار در حالی انجام شده که طی هفته‌های گذشته تنش بین حکمتیار و مقامات دولت طالبان افزایش یافته بود.

پیش از این نیز، کاظمی قمی با امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دیدار داشته است.

 در این ملاقات، تحولات منطقه‌ای، تقویت منطقه‌ای و سایر موضوعات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار کاظمی قمی ضمن تشکر از حکومت سرپرست برای رفع موانع رسیدن آب هیرمند به سیستان، آب را یک عامل مهم در گسترش روابط دوجانبه عنوان کرده بود.

همچنین در این دیدار بر گسترش روابط حسنه براساس اصول حسن همجواری و همسایگی نیک در فضایی دوستانه تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد