Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@14:12:34 GMT

صلح و سازش دو طایفه در شرق استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۰۰۵

صلح و سازش دو طایفه در شرق استان هرمزگان

خبرگزاری میزان- دستاوردی دیگر در مجموعه شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان با برقراری صلح و سازش دو طایفه در شرق استان رقم خورد. تاریخ انتشار: 15:50 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۶۲۵ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: پرونده‌ای با موضوع درگیری و آتش سوزی منزل شخصی یکی از اعضای طوایف (هوت) و (بلوچ) که باعث کینه و کدورت و درگیری ۴ ساله بین این طوایف شده بود، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  صالحی افزود: شورای حل اختلاف روستای گوان گوان شهرستان جاسک بر اساس وظیفه ذاتی خود و در راستای نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و از بین بردن کینه و کدورت‌های بوجود آمده بین طایفه‌های هوت و بلوچ منطقه گتان شهرستان جاسک به این پرونده ورود کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: پس از تشکیل چندین جلسه با حضور اعضای شورای حل اختلاف گوان، معتمدین محلی، امام جماعت و اعضای دو طایفه هوت و بلوچ، خوشبختانه این تلاش‌ها منجر به صلح و سازش و برقراری آرامش بین این دو طایفه شد.   بیشتر بخوانید: صلح و سازش بیش از چهار هزار و پانصد پرونده از ابتدای امسال در هرمزگان    انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟

حاج صادق آهنگران به تازگی مهمان برنامه برمودا بود و صحبت‌های تازه‌ای درمورد فرزندش داشت. محمدعلی آهنگران پسر او نیز در توییتر به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و نوشت: 

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند