Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:22:10 GMT

کشف بیش از ۱۸۰ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۱۱۱

کشف بیش از ۱۸۰ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۸۳ هزار و ۶۹۷ عدد مواد محترقه توسط مأموران پلیس آگاهی استان در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق محورهای مواصلاتی استان به پایتخت مطلع و شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که مأموران پلیس آگاهی بلافاصله با استقرار در محورهای مواصلاتی به کنترل محورها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی استان قزوین حاجیان اضافه کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه «قزوین – زنجان» کامیون موردنظر را مشاهده و دستور ایست صادر و خودرو را متوقف و در بازرسی از کامیون تعداد ۱۸۳ هزار و ۶۹۷ عدد مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون عبوری از نرماشیر حامل ۱۵۰ کیلو ماده روانگران شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان-نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاسازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران این کامیون را به پارکینگ منتقل کردند و با بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف شد و راننده این کامیون را که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم که درصدد انتقال این محموله سنگین ماده روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 750836

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون