Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:00:18 GMT

بیچاره جانشین استراماچونی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۱۵۱

بیچاره جانشین استراماچونی

«جانشین استرا هر که باشد، هر کیفیتی داشته باشد و هر نتیجه‌ای که بگیرد، حداقل تا پایان این فصل زیر سایه استراماچونی باقی خواهد ماند.»

به گزارش مشرق، خبر فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی با استقلال، به‌معنای واقعی کلمه شوکه‌کننده و غیر منتظره بود. شاید همه فکر می‌کردند این بار هم موضوع در حد تهدید و تلنگر به مدیران استقلال است اما مربی ایتالیایی به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن از ابزار قانونی‌اش استفاده کرد و تنها ۲ روز بعد از قابلیت فعال شدن بند فسخ یک‌طرفه، از جمع آبی‌ها جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب، تلاش مدیران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی به نتیجه نرسیده بود و حالا با بیخ پیدا کردن موضوع، آنها چاره‌ای ندارند جز این که یک جانشین برای سرمربی موفق‌شان پیدا کنند؛ جانشینی که هر که باشد، هر کیفیتی داشته باشد و هر نتیجه‌ای که بگیرد، حداقل تا پایان این فصل زیر سایه استراماچونی باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

جانشین موقت فتحی مشخص شد

موضوع روشن است؛ استرا تیم خوبی ساخته بود که بعد از ۱۳۰۰روز، ولو با یک بازی بیشتر از رقبا، به صدر جدول لیگ رسید. حالا اگر جانشین او در استقلال موفق باشد و کج‌دار و مریز همان نتایج را بگیرد، تحلیل بخش زیادی از مردم و کارشناسان این خواهد بود که او از میراث استراماچونی سود می‌برد و از خودش چیزی ندارد. در نقطه مقابل اگر سرمربی جدید استقلال روی نیمکت این تیم موفق نباشد، همه ناکامی‌ها فقط و فقط به نام خود او ثبت می‌شود و این تصور به‌ وجود می‌آید که اگر استراماچونی می‌ماند، شرایط این طور نمی‌شد. در حقیقت کسی که در این شرایط هدایت استقلال را قبول می‌کند، باید بداند دقیقا وارد چه کارزاری می‌شود؛ جایی که امضای او فقط پای شکست‌ها دیده خواهد شد اما موفقیت احتمالی، مال دیگری است.

منبع:‌ روزنامه همشهری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استقلال آندرا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در کنیا و تانزانیا؛ ۳۸۳ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت داخلی کنیا از کشته شدن حداقل ۲۲۸ نفر بر اثر جاری شدن سیل در مناطقی در این کشور خبر داد.

سیل اخیر همسایگان کنیا را نیز تحت تاثیر قرار داده و گفته می‌شود در تانزانیا نیز حداقل ۱۵۵ نفر کشته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سیل در کنیا و تانزانیا؛ ۳۸۳ کشته
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد