Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@05:14:33 GMT

عمل جراحی سردار علی فضلی انجام شد/ مردم دعا کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۴۲۵

عمل جراحی سردار علی فضلی انجام شد/ مردم دعا کنند

به گزارش مهر، عمل پیوند مغز استخوان سردار علی فضلی، از برجسته‌ترین فرماندهان دوران هشت ساله دفاع مقدس، روز گذشته انجام گرفته است. این عمل پس از انجام یک دوره شیمی‌درمانی صورت گرفته است که نتایج مثبتی داشته است. 

به گفته تنی چند از همرزمان سردار فضلی و نیروهای تحت امر او در دوران جنگ تحمیلی، عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی آخرین مرحله از فرایند بهبود ایشان است که امید می‌رود نتایج مثبتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همرزمان و نیروهای تحت امر او در دوران دفاع مقدس از همه مردم شریف ایران خواسته‌اند برای بهبود و سلامت این سردار باصلابت جبهه‌های جنگ دعا کنند.

مشکلات سلامت سردار علی فضلی که در ماه‌های اخیر منجر به شیمی‌درمانی و حالا انجام عمل پیوند مغز استخوان شده است، برآیند جراحات و صدماتی است که او در جنگ تحمیلی متحمل شده است. برخی از جراحات او با استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ صورت گرفته است که برای این سردار رشید مشکلات ریوی را به همراه آورده است. 

هنوز هیچ خبر و اطلاعات تایید شده‌ای درباره نتایج عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی اعلام و منتشر نشده است ولی به گفته پزشکان سردار، این عمل جراحی با موفقیت انجام گرفته است. از آنجا که نتایج چنین عملی با گذشت زمان مشخص می‌شود، هنوز نمی‌توان درباره نتایج این عمل اظهار نظر کرد.

سردار علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بوده و اکنون فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور