Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بجنورد گفت: در حال حاضر شهرداری بجنورد ۱۰۹ میلیارد تومان بدهی داشته و درآمد پایدار هم نداریم. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ،هادی زارعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: پرداختن به مباحث حاشیه نشینی و مرتفع کردن مشکلات ساکنان آن مناطق یکی از اولویت‌های جدی شهرداری بجنورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی: 4 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بجنورد اعطا می‌شودشهرداری بجنورد سیاست‌ مشخصی برای آینده و آبادانی شهر ارایه کندبرگی دیگر از بی‌تدبیری شهرداری بجنورد؛ شهرکی که به امان خدا رها شده است+ تصاویر

وی بر تشکیل اتاق فکر شهرداری بجنورد با حضور اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: شهرداری بجنورد 1400 نیروی انسانی دارد که تنها 50 نفر از آن‌ها رسمی بوده و مابقی شاید با روابط و سفارش انتصاب و به کار گرفته شده اند ضمن اینکه شهرداری حدود 350 وظیفه دارد و ایراد گرفتن از این نهاد کار بسیار راحتی است.

شهردار بجنورد یکی از اولویت های جدی خود را پرداختن به مباحث حاشیه نشینی عنوان کرد و بیان داشت: علی رغم اینکه میدانم اگر در حاشیه شهر فعالیت کنم این مهم کمتر به چشم می آید اما تاوان آن را خواهم پرداخت چراکه به خود قول داده‌ام که وضعیت حواشی شهر را با کمک سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان سامان ببخشم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 اتوبوس شهری در شهر وظیفه جابجایی هزار و 400 مسافر را به طور روزانه بر عهده دارند تصریح کرد: در طرح جامع ترافیکی شهر 90 اتوبوس جهت جابجایی مسافر دیده شده است اما در حال حاضر تنها 60 اتوبوس داریم و این کمبود خیلی به چشم می آید لذا اگر فکری به حال این مهم نکنیم تا دو سال آینده به مرحله انفجار در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری خواهیم رسید.

وی با تاکید بر اینکه در سال آینده 70 درصد بودجه شهرداری را به مباحث ترافیکی اختصاص خواهیم داد گفت: حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری بجنورد تا سال 1410 برنامه دقیق ترافیک را به استانداری ارائه کرده است ضمن اینکه این معاونت موظف است برنامه هدایت آبهای سطحی را طراحی و اجرا کند.

زارعی با اشاره به محل درآمد پایدار شهرداری بجنورد اضافه کرد: تنها محل درآمد پایدار شهرداری بجنورد عوارض نوسازی است و به جز آن درآمد پایدار دیگری نداریم البته ناگفته نماند که ورود جدی به حوزه سرمایه‌گذاری داشتیم به طوری که چهارشنبه‌های هر هفته میزبان سرمایه‌گذاران در محل فرهنگسرا هستیم.

شهردار بجنورد با بیان اینکه اگر بنده شهردار وقت بودم به هیچ عنوان مسئولیت گلستان شهر را قبول نمی‌کردم خاطرنشان کرد: شهرداری بجنورد تا کنون بالغ بر 6 میلیارد تومان در گلستان شهر هزینه کرده اما باید پذیرفت که توانایی شهرداری محدود است و در این راه باید راه و شهرسازی به کمک شهرداری بیاید اما متاسفانه نسبت به پرداخت 12 میلیون تومان در خصوص اعتبار و زمین که قرار بود در سه قسط به شهرداری پرداخت کند سستی می‌کند.

زارعی از بدهی 109 میلیارد تومانی شهرداری بجنورد خبر داد و گفت: در حال شهرداری بجنورد 109 میلیارد تومان بدهی دارد که ماهیان هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به جهت پرداخت حقوق و یک میلیارد تومان نیز هزینه جاری داریم لذا در یک سال باید 120 میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری کنار بگذاریم که با این اوصاف شرایط کار بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه بنده نمی‌توانم در شهرداری بجنورد معجزه کنم تصریح کرد: تنها کاری که بنده می‌توانم در این ایام انجام دهم ساماندهی وضع موجود با استفاده از برنامه‌های کوتاه مدت است تا شهرداری را سرپا نگه داریم که در این راستا تیم درآمدی را جهت کاهش هزینه ها تشکیل دادیم.

شهردار بجنورد خطاب به مدیران تازه منصوب شده شهرداری خاطرنشان کرد: مدیرانی که به تازگی منصوب شده‌اند تنها سه ماه فرصت دارند تا با فعالیت خود رضایتمندی مردم و شهروندان به همراه داشته باشند لذا باید پای کار بوده و جوابگو باشند در غیر این صورت عذر آنها را حتما می‌خواهیم.

زارعی از جابجایی محل دپوی زباله بجنورد به مکان دیگر خبر داد و اضافه کرد: فاصله نزدیکترین روستا به محل جدید دپوی زباله بجنورد پنج کیلومتر است در حالی که در حالت قبلی این فاصله یک کیلومتر بود لذا ناچاریم این جراحی را انجام دهیم و در این راستا نیازمند کمک و همکاری مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/312/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از کمک سه میلیارد تومانی این نهاد برای بازسازی و تجهیز مهد قرآن کریم در این شهر خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های شورای ششم در حوزه فعالیت‌های قرآنی، اعضای شورا با مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و بهسازی ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم است که در مسیر تحقق آن تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و نباید از توسعه همه‌جانبه شهر قزوین از جمله ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه آن در جامعه غافل بمانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مساعدت سه میلیارد تومانی شورای شهر قزوین پیرامون تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم خاطرنشان کرد: سال گذشته اعضای شورا با لایحه شهرداری قزوین پیرامون خرید ساختمان دانشگاه آزاد واقع در خیابان دارایی و واگذاری آن به صورت اذن در انتفاع به مهد قرآن کریم استان موافقت کردند و در حال حاضر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه قرآنی، مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و مرمت این ساختمان را مصوب کردند.

فرمانی با اشاره به حذف کارت رفاهی ورزشی کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت کارکنان شهرداری، کارت‌های رفاهی ورزشی از جمله استخر ارائه و پرداخت مبالغ نقدی در این ردیف حذف شود.

وی گفت: سال گذشته سرانه ورزشی که در قالب کارت‌های استفاده از استخر برای کارکنان شهرداری تعریف شده بود، حذف و در ازای این کارت‌ها مبالغ نقدی به حساب کارکنان واریز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این اقدام سبب شد تا سرانه ورزشی خانوار شهرداری حذف شود و پول‌های دریافتی در مسیر ورزش هزینه نشود. ضرورت دارد تا شهرداری قزوین مجدد کارت‌های استخر را برای استفاده کارکنان شهرداری در نظر بگیرد.

کد خبر 747781

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم