Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای احداث دهکده فرهنگی، ورزشی و جوانان بیرجند خبر داد و گفت: این پروژه در سه فاز در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار طی ۷ سال ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهره‌گیری از طرفیت قانونی ماده ۲۷،  تبصره ۱۹ سال ۹۸ و برنامه توسعه ششم کشور جلسه‌ای با حضور مدیران اجرایی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۲۱ پروژه ورزشی تعریف‌شده ناتمام خراسان جنوبی افزود: پروژه‌های ناتمام استخرهای سرپوشیده بشرویه، خوسف، سربیشه و شمال‌شهر بیرجند و سالن‌ چند منظوره مهرشهر بیرجند در قالب قراردادهای تعمیر، بهسازی و بهره‌برداری بصورت اجاره‌ای تعریف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار ورزشی در بیرجند خبر داد و گفت: دهکده فرهنگی، ورزشی و جوانان بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در ۲۱ هکتار زمین در سه فاز طی هفت سال احداث می‌شود.

عزیزی یادآور شد: دو جلسه با سرمایه‌گذار مجتمع فرهنگی ورزشی و جوانان بیرجند برگزار شده و برای آزادسازی زمین این پروژه نیز استانداری پیگیری می‌کند.

 وی با بیان اینکه در سفر نوبخت به خراسان‌جنوبی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه‌های عمرانی خراسان‌جنوبی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: در این مصوبه ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های ورزشی اختصاص یافته که پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته و برای جذب آن رایزنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی به دیدار خود با ۲۱ رئیس فدراسیون اشاره کرد و گفت: ۱۰ درصد اعتبارات واریزی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها باید به هیات‌های استانی تخصیص یابد که برخی از فدراسیون‌ها این قانون را اعمال نمی‌کنند.

عزیزی از برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار و نخستین یادواره شهدای مدافع حرم خراسان‌جنوبی خبر داد و عنوان کرد: این یادواره ۱۹ دی‌ماه امسال در مجمتع ورزشی علوی بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال دو مرتبه وزیر ورزش و جوانان بعنوان وزیر معین به خراسان‌جنوبی سفر کرده است، اظهار داشت: طی این مدت چهار معاون وزیر ورزش برای آشنایی و بررسی ظرفیت و توانمندی‌های استان به بیرجند آمده‌اند و طی روزهای آینده نیز معاون فرهنگی و امور جوانان مهمان خراسان‌جنوبی می‌شود.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند ورزشی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر