Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین کنگره بین‌المللی پوشش‌های حمل‌ونقل، ترافیک و ایمنی، ۲۳ و ۲۴ آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ششمین کنگره بین‌المللی پوشش‌های حمل‌ونقل، ترافیک و ایمنی (ICTTSC2019) از تاریخ ۲۳ تا ۲۴ آذرماه جاری با هدف همسوسازی و تبادل نظر میان مسئولان، محققان، صنعتگران و علاقه‌مندان فعال در این حوزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کنگره به ریاست دکتر احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیری دکتر علی‌اصغر صباغ الوانی رئیس پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

این کنگره شامل سه بخش پوشش‌های حمل‌ونقل، رنگ‌های ترافیکی و همچنین پوشش‌های نوین است.

ششمین کنگره بین‌المللی پوشش‌های حمل‌ونقل، ترافیک و ایمنی در ۹ محور پوشش‌های دریایی، حمل‌ونقل ریلی و هوایی، رنگ‌های ترافیکی (بزرگراه‌ها و مناطق مختلف شهرداری و ...)، پوشش‌های خودرویی، پوشش‌های ضدحریق، پوشش‌های هوشمند، خوردگی و الکتروشیمی، نانوفناوری در پوشش‌ها، پوشش‌های دوست‌دار محیط‌زیست و مواد پیشرفته و پوشش‌های نوین برگزار می‌شود.

اساتید و محققان داخل و خارج از کشور، مسئولان عالی رتبه کشوری، دانشجویان و صنعتگران در این کنگره بین المللی حضور خواهند داشت. در این کنگره محققانی از کشورهای ایتالیا، هلند، صربستان، چین و کره حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آذری در سفر به شهرکرد گفت: سال گذشته ۹ کنگره در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم برنامه ریزی شده تا کنگره ملی شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
وی افزود: کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری هم سال ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر