Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@20:10:04 GMT

هشدار جدی متس هوملس به دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۱۸۸

هشدار جدی متس هوملس به دورتموند

متس هوملس، مدافع با تجربه دورتموند، معتقد است که سطح رقابت های بوندسلیگا نسبت به قبل بالاتر رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند در حال حاضر در رتبه سوم بوندسلیگا قرار گرفته است. آن ها همچنین پنج امتیاز با تیم صدرنشین یعنی مونشن گلادباخ فاصله دارند. با این وجود، دو پیروزی در ۸ بازی اخیر و البته تساوی خانگی مقابل پادربورن قعرنشین، وضعیت لوسین فاوره را در یک حالت پیچیده قرار داده است؛ موضوعی که می تواند در هفته های آینده منجر به اخراج سرمربی زنبورها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متس هوملس اما در مصاحبه ای درباره وضعیت دورتموند صحبت کرده است.

او در این باره گفت:

” ما تنها به بازی ها و عملکرد خودمان فکر می کنیم و فکر می کنم که نتایج ما بسیار متغیر بوده اند اما هنوز هیچ چیز را از دست نداده ایم. دورتموند باید فرم خوب خود را پیدا کند و آن زمان قطعا به رتبه هایی که هدف ما است، خواهیم رسید. این فوق العاده خواهد بود اگر ما بتوانیم به صدر جدول صعود کنیم اما آن موقع باید برای حفظ موقعیت مان تلاش زیادی انجام دهیم.”

هوملس در ادامه گفت:

” بعضی مواقع فکر می کنم که دورتموند باید از خواب بیدار شود. پیروزی در ماه دسامبر مقابل لورکوزن فوق العاده بود اما ما در آن بازی نیز در ۲۰ دقیقه ابتدایی مشکلاتی داشتیم. هیچ بازی آسانی در بوندسلیگا وجود ندارد و فکر می کنم سطح این مسابقات بالاتر رفته است. تیم های کوچک تر دیگر به عنوان یک تیم از پیش بازنده مقابل بایرن و دورتموند حاضر نمی شوند؛ به همین دلیل است که تیم های بزرگ امتیازات بیشتری از دست می دهند. کاملا از شرایط خودم در دورتموند راضی هستم و می خواهیم با سه پیروزی نیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوسین فاوره متس هوملس بروسیا دورتموند رقابت های بوندسلیگا لوسین فاوره متس هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی