Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: هفت هنرمند عکاس وفیلم ساز نیشابوری جواز ورود به شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای «سروناز» شیراز را کسب کردند.

به گزارش قدس آنلاین، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: حمیدرضا هلالی، رضا معتمدی، محمد غریبی، مهدی زواری باغبان، سارا کمالیان، معصومه حسین‌آبادی در بخش عکس و امیر بیاتی با فیلم «تن‌های تنها» موفق به راهیابی به این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسعود سلیمانی سپهر افزود: جشنواره منطقه‌ای «سروناز» شیراز در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس و با حضور استان‌های: فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، اصفهان، قم، مرکزی و البرز برگزار می‌شود. شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با عنوان سرو ناز چهارم تا هفتم آذر در شیراز برگزار می‌شود. منبع: صداوسیما 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیشابور شیراز جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2