Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس گفت:در روزهای اخیر از وزیر ورزش، وزارت خارجه و معاون این وزارتخانه دنبال استراماچونی افتاده‌اند که او را برگردانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن انصاری‌فرد درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه گروه‌ها مشکل است. گروه آسانی نداریم، چون تیم‌های اول کشور امارات در گروه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تجربه لازم را داریم و امیدواریم با جذب مهاجم جدید، بتوانیم در این مسابقات موفق باشیم.

وی درباره برگزاری بازی با التعاون عربستان در زمین بی‌طرف و عدم میزبانی در ایران تصریح کرد: این وظیفه فدراسیون است و آنها باید در AFC رایزنی کنند. آنها ما را به عنوان متولی فوتبال ایران نمی‌شناسند. عربستانی‌ها از این موضوع بیشتر سود می‌برند. با این حال ما پس از چند سال از منافع خود در میزبانی از تیم‌های عربستانی محروم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اظهارات برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال درباره باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد استراماچونی اظهار داشت: هواداران زیادی به ما پیام دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنیم. یک مربی با هر رزومه‌ای به استقلال آمده و حالا رفته است. هواداران استقلال هم ناراحت هستند و حق دارند، اما رفتن او چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ پرسپولیس چه گناهی دارد؟ کالدرون هم بابت مسائل مالی مشکل دارد و ما 112 هزار دلار او را پرداخت نکرده‌ایم. ما چه زمانی درباره استقلال صحبت کردیم؟

«اگر مشکلی بوده، خودمان حل کردیم و گردن کسی نینداختیم.» انصاری‌فرد ضمن بیان این جمله گفت: چرا هواداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال به هر مشکلی که می‌خورند، از پرسپولیس مایه می‌گذارند؟ هجمه زیادی روی پرسپولیس است. شما حکم‌های صادره کمیته انضباطی و اشتباهات داوری علیه ما را ببینید. در چند سال اخیر چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم؟ چرا گناه مشکلات خود را گردن پرسپولیس می‌اندازید؟ آن وقت می‌گویند پرسپولیس تیم دولتی است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط دولتی‌ها برای بازگرداندن سرمربی آبی‌پوشان عنوان کرد: در روزهای اخیر از وزیر ورزش، وزارت خارجه و معاون این وزارتخانه دنبال استراماچونی افتاده‌اند که او را برگردانند. سه ماه پیش این اتفاق برای برانکو افتاد، اما چنین کارهایی انجام نشد. عراقچی که می‌گفتند پرسپولیسی است، دنبال کار استقلال است. اگر پرسپولیس مورد حمایت دولت بود، برای سفر به ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجبور نبود در سه کشور توقف کند و از مسیری طولانی به ایران نمی‌آمد.

انصاری‌فرد با بیان اینکه پرسپولیس در نهایت سلامت و صلابت هفت قهرمانی به دست آورد و کسی نمی‌گوید این قهرمانی‌ها مشکل داشت، خاطرنشان کرد: اینگونه نبود که بگویند کمیته انضباطی به ما سخت نگرفت و از داوری سود برده باشیم. تا زمانی که تحلیل‌های نادرستی درخصوص پرسپولیس دارید، وضعیت استقلال همین است. وقتی پرسپولیس موفق بوده و استقلال موفق نبوده، این موضوع را تجزیه کنید و به راهکار مناسب برسید. چرا اینها را گردن پرسپولیس می‌اندازید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس از دو پنجره نقل‌ و انتقالاتی محروم بوده و با بازیکنانی مثل طاهرخانی, آدام همتی و حسین‌پور توانسته به فینال آسیا برود و در این مسیر با بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی رقابت کند. شیخ سلیمان هم پرسپولیسی بوده که پرسپولیس به فینال آسیا رفته است؟ استقلال به ترکیه رفته و در سوپرجام شرکت نکرده و پرسپولیس قهرمان معرفی شده, یعنی قاضی CAS هم پرسپولیسی بوده که  به سود ما رای داده است؟ پرسپولیس آنقدر مظلوم واقع شده که این کار‌ها علیه‌اش صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در فصل اولی که برانکو آمد, پرسپولیس به دلیل تفاضل گل قهرمان نشد و دیدید در آن فصل چه اتفاقاتی از سوی داوری رخ داد. ما همیشه سعی کرده‌ایم قداست داوری را حفظ کنیم و از آنها تقدیر کرده‌ایم اما هوادار ما آن سال گریه کرد و ناراحت شد. در همین بحث مدیریت ببینید استقلال چقدر تغییرات داشته و پرسپولیس چقدر. ثبات مدیریت در استقلال بیشتر بوده اما پرسپولیس توانسته موفق‌تر باشد. علاوه بر این شما هزینه‌های کادر فنی استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید, همینطور بازیکنان خارجی دو تیم را باهم مقایسه کنید و ببینید استقلال چقدر از امتیازات پولی برخوردار بوده و پرسپولیس چقدر. روز اولی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم سلطانی‌فر به من گفت نمی‌توانیم هیچ کمکی کنیم اما الان ببینید به استقلال چقدر کمک می‌شود, آن وقت به پرسپولیس پول نمی‌رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسن انصاری فرد تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)