Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در حکمی «اسماعیل نجار» را برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

در اجرای ماده (۸) قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۹۸.۰۵.۰۷ مجلس شورای اسلامی، با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم کشور و تصویب هیأت محترم وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸.۲۶، نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب می‌شوید.

برای انجام این مسئولیت خطیر انتظار دارد با مدیریت جهادی و تلاش مجدانه نسبت به تحقق وظایف مقرر در ماده (۹) قانون با اولویت تهیه و تدوین «سند راهبرد ملی مدیریت بحران»، برنامه‌های ملی«کاهش خطر حوادث و سوانح»، «آمادگی و پاسخ» و «بازسازی و بازتوانی» اقدام نموده و در راستای ارتقای همکاری و هماهنگی بین سازمانی و به منظور ایجاد هم‌افزایی و تحقق اهداف کلان، از طریق تشکیل بانک اطلاعات تخصصی مدیریت بحران و دسترسی متناسب به نظام جامع مدیریت اطلاعات، تلاش وافر نمایید.

          حسن روحانی            

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 400553

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران دولت دوازدهم اسماعیل نجار پدافند غیر عامل هیئت دولت انتصابات رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند