Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:00:51 GMT

پرسپولیس و گل‌گهر با تساوی به رختکن رفتند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۰۳۹

پرسپولیس و گل‌گهر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نیمه نخست دو تیم بدون گل زده راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

یک خارجی دیگر پرسپولیس را تهدید کرد

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب گل‌گهر:میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، امین پورعلی، مهرداد عبدی، بهنام برزای، رضا محمودآبادی و پیمان رنجبری.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه 2: ارسال از سمت چپ توسط محمد انصاری به روی دروازه گل‌گهر ضربه سر علی علیپور را به دنبال داشت که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 28: بازی بسته گل‌گهر سیرجان موقعیتی را به پرسپولیس نمی‌داد تا شاهد بازی سردی باشیم، اما یک ضربه ایستگاهی و ارسال آن روی دروازه می‌توانست دومین موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه میهمان ایجاد کند که مدافعان گل‌گهر توپ را دور کردند.

دقیقه 30: شوت سنگین و غافلگیرکننده محمد انصاری از راه دور به سمت دروازه گل‌گهر واکنش میلاد فراهانی را به دنبال داشت تا یک کرنر نصیب پرسپولیس شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین پرسپولیس گل گهر سیرجان تساوی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی