Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@19:34:43 GMT

شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۱۴۸

شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد



مدیر برنامه‌های مربی ایتالیایی نوشت: اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود، آندره‌آ آماده است تا به تیم برگردد.

به گزارش ایسنا، فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه های آندره‌آ استراماچونی در شبکه اجتماعی خود در رابطه با اتفاقات پیش آمده بعد از رفتن این مربی ایتالیایی گفت: حمایتی که بازیکنان و هواداران استقلال در روزهای اخیر داشتند فوق‌العاده خوب بود و آندره‌آ را حسابی احساساتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم آندره‌آ برای رفتن از استقلال تصمیمی بود که از مدت‌ها پیش روی آن فکر شده بود و ناگهانی نبود.

او ادامه داد: آندره‌آ به خاطر امضای قرارداد با تیم دیگری این کار را نکرد بلکه به خاطر عمل نکردن باشگاه استقلال به تعهدات خود در قرارداد، این تصمیم گرفته شد و باشگاه هنوز هم اشاره‌ای به تعهد دوباره به مفاد این قرارداد نداشته است. آندره‌آ آماده است که به تیم برگردد اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده