Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:03:58 GMT

تساوی شاهین و نفت در شب ضیافت پنالتی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۲۴۶

تساوی شاهین و نفت در شب ضیافت پنالتی‌ها

در این دیدار که سه‌شنبه شب در ورزشگاه «شهید نادر مهدوی» برگزار شد، ۲ تیم به کسب تساوی یک بر یک بسنده و امتیازها را تقسیم کردند.

ابتدا «عیسی آل کثیر» ‌در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت آبادان گلزنی کرد و با گلزنی «حسین مالکی» در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی این دیدار به تساوی کشیده شد.

صنعت نفت با کسب این تساوی ۲۳ امتیازی شد و در رده پنجم جدول این رقابت ها باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب این تساوی هرچند ۶ امتیازی شد اما از قعر جدول دل نکند.

شاگردان کریستیچویچ بر خلاف انتظار و جایگاه‌شان در جدول رده بندی برابر تیم صنعت نفت آبادان نمایش بسیار خوبی داشته و در بیشتر زمان‌های بازی کنترل آن را در اختیار داشتند.

بازیکنان این تیم حملات متعددی را بر روی دروازه حریف طراحی کرده اما در زدن ضربات پایانی و همچنین ایجاد موقعیت گلزنی پراشتباه و کم خطر بودند.

در نقطه مقابل تیم صنعت نفت آبادان با دفاع منطقی و ایجاد مانع در کناره‌ها اجازه ارسال توپ را به هافبک های کناری حریف نداده و به خوبی آنان را کم‌اثر کردند.

پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان این دیدار در نیمه نخست، بارش باران در ورزشگاه آغاز شد و به همین علت بازیکنان ۲ تیم بارها در زمین سرنگون شدند و اشتباهات آنان افزایش یافت.

شاگردان اسکوچیچ که در این نیمه تنها چشم به ضد حملات داشتند در دقیقه ۴۲ وارد محوطه جریمه شاهین شدند و ضربه یکی مهاجمان این تیم به دست مدافع حریف برخورد کرد.

«سیدمهدی  سیدعلی» که قضاوت این دیدار را برعهده داشت بلافاصله به سود میهمان پنالتی گرفت. بازیکنان شاهین که از این اتفاق شوکه شده بودند به داور اعتراض کردند که نتیجه ای برای آنان نداشت.

«عیسی آل  کثیر» در دقیقه ۴۴ پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را برخلاف حرکت «ماکسیم کوویلیتایا» ‌سنگربان شاهین موفق به گلزنی شد و پس از آن بازیکنان به رختکن رفتند تا برای نیمه دوم آماده شوند.

در نیمه دوم باز هم روند نیمه نخست تکرار شد اما هواداران شاهد رد و بدل شدن گل نبودند.

در دقیقه ۷۶ بازیکنان شاهین در ادامه تلاش‌های خود برای تغییر نتیجه این دیدار به گل رسیدند اما این گل را داور به علت آفساید نپذیرفت.

در دقیقه  ۷۸ مهاجمان شاهین شهرداری بوشهر در موقعیت مناسب گلزنی قرار داشتند اما «محمد دریس» سنگربان صنعت نفت آبادان مانع از گلزنی آنان شد.

در دقیقه ۸۱ مهاجم شاهین در محوطه جریمه نفت سرنگون شد و داور به سود میزبان سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد.

در دقیقه ۸۲  «حسین مالکی» در حالی این ضربه را تبدیل به گل کرد که  دریس به خوبی جهت و سمت آن را تشخیص داده بود اما این توپ به دور از دستان او گل شد.

دردقیقه ۸۵ شوت مهاجمان صنعت نفت را «ماکسیم کوویلیتایا» به خوبی دفع کرد و مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

در ادامه باز هم بازیکنان ۲ تیم موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی یافتند اما این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا بازیکنان هر ۲ با کسب تساوی در این بازی در حسرت پیروزی باقی بمانند.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

ماکسیم کوویلیتایا، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، مرتضی غلامعلی‌تبار، مصطفی احمدی، لوکا گادرانی، سلمان بحرانی، محمدصادق بارانی، دانیال مومنی، حسین مالکی و بهمن سالاری

ترکیب صنعت نفت آبادان:

محمد دریس، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی،  مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی و عبدالله ناصری

برچسب‌ها فوتبال عبدالله ویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال عبدالله ویسی فوتبال عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «کاوازاکی فرونتال» در هفته دوازدهم جِی لیگ ژاپن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که «آویسپا» تا دقیقه ۸۵ از حریف خود عقب بود، «کنو» توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

شهاب زاهدی مهاجم گلزن و ایرانی آویسپا از دقیقه ۷۰ و به جای «ولینگتون» وارد زمین شد اما نتوانست برخلاف دیدارهای گذشته گلزنی کند. و از سایت «sofascore» نمره ۱/‌‬ ۷ را کسب کرد.

با کسب این نتیجه آویسپا با ۱۶ و کاوازاکی با ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و پانزدهم قرار گرفتند.

کد خبر 6097957

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی