Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@00:19:46 GMT

حاشیه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۷۵۷

حاشیه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا

به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برد خانگی برابر سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا سه شنبه با پیروزی ۲ بر یک به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله حضور پرشور هواداران نفت مسجدسلیمان در ساختمان های اطراف ورزشگاه بهنام محمدی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون هیچ شکستی نداشت، و با سه برد و ۱۰ تساوی در مکان هفتم قرار داشت در دیدار برابر سایپا انگیزه زیادی برای برتری داشتند تا شرایط خود را بهتر کنند، اما در آن طرف شاگردان ابراهیم صادقی که نمی‌خواستند روند ناکامی‌شان را ادامه دهند در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند تا از پایین جدول فاصله بگیرند.

حدود پنج هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آمدند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند.

اسکوربورد ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای بازی خاموش بود.

در صحنه گل سایپا، هواداران نفت مسجدسلیمان به شدت به تصمیم داور معترض بودند.

شاگردان تارتار در این فصل نشان دادند که بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازد. این تیم خوزستانی در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت این فصل هستند درحالی که سایپا ۶ باخت در کارنامه داشت.

هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند.

حدود ۵۰ هوادار تیم سایپا که به مسجدسلیمان آمده بودند به حمایت از تیم خود پرداختند.

سوشا مکانی پیش از شروع مسابقه توسط هواداران نفت مسجدسلیمان مورد تشویق قرار گرفت.

 تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران موجب زیبایی بیشتر بازی شد و این موضوع میل گلزنی نفتی ها را بیشتر کرد و توانستند ۲ گل در نیمه دوم به ثمر برسانند.

سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان که سه هفته محروم بود در این دیدار روی نیمکت نفتی ها حضور داشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

تماشاگران در دقیقه ۷۵ بازی به صورت هماهنگ و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سمت هواداران رفته و با تشویق ایسلندی از آنها تشکر کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جدول سایپا فوتبال لیگ برتر نفت قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟