Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش آریا، یک سوپر گل از مهدی ترابی قفل بازی را برای پرسپولیس باز کرد. در ادامه بازی جذاب تر شد و درنهایت سرخپوشان موفق به کسب 3 امتیاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس  از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت. این بازی در نیمه اول اتفاق خاصی نداشت ولی در نیمه دوم جذاب و تماشایی دنبال شد و پرسپولیس ابتدا با گلهای ترابی و علیپور از حریف پیش افتاد ولی گل گهر یکی از 2 گل را جبران کرد. بهنام برزای در دقایق پایانی این بازی کارت قرمز دریافت کرد.

با این نتیجه پرسپولیس در کنار سپاهان به خاطر تفاضل گل کمتر با 25 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.

ترکیب پرسپولیس

بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور 

ترکیب گل گهر

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، امین پورعلی، مهرداد عبدی، بهنام برزای، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری

دقایق حساس

دقیقه 2: ارسال از جناح چپ محمد انصاری در محوطه جریمه علی علیپور رسید و ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: شوت محمد انصاری با واکنش میلاد فراهانی به کرنر رفت.

دقیقه 48: شوت احمد نوراللهی پس از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

دقیقه 52 (گل اول پرسپولیس) مهدی ترابی بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس با شلیک تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 72: بازیکنان گل گهر صاحب یک ضربه کاشته در موقعیت مناسب شدند که ضربه پورهاشم به دیوار دفاعی برخورد کرد.

دقیقه 80 (گل دوم پرسپولیس) با پاس مهدی ترابی، علی علیپور در موقعیت گل قرار گرفت و با این بازیکن به یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 82: مهدی ترابی در مصاف تک به تک با فراهانی ناکام ماند.

دقیقه 88:(گل اول گل گهر) ارسال مهرداد بایرامی با ضربه سر علیرضا ابراهیمی به گل تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و یکم لیگ پرتغال دو تیم ژیل ویسنته و اروکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت در شب حضور یک ساعته علی علیپور با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

علیپور در این جدال چندان اثرگذار نبود و در ۶۰ دقیقه حضورش تنها یک بار اقدام شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپش با اختلافی زیاد از کنار دروازه بیرون رفت و بعد از مدافعان اروکا با حواس جمعی تمام به دنبال تعقیب علیپور بودند.

او در این بازی در ۷ دوئل پیروز شد و نکته حایز اهمیت این است که هیچ بازیکنی در جریان تساوی ۲-۲ این دو تیم این میزان پیروزی در نبرد های تک به تک را نداشته است.

علیپور ۲۸ ساله تا اینجای فصل در ۱۶ بازی تنها ۲ گل به ثمر رسانده که آخرین گل او به براگا بود و از آن مدت، در ۴ بازی حضورش بیشتر از دقیقه ۶۰ کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)