Web Analytics Made Easy - Statcounter

میراحد حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی در اجرای برنامه های بازار کار، ریاست این کارگروه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دبیری این کارگروه را برعهده خواهد داشت و باید قبل از شروع کار برنامه مدون و عملیاتی تدوین و براساس آن عملکرد و نظارت های لازم جهت اجرای آن بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت ارائه برنامه از سوی دستگاههای همکار تاکید کرد و افزود: برای برنامه ریزی و تدوین برنامه عملیاتی نیازمند به ارائه برنامه های مناسب از سوی دستگاههای اجرائی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری از اهداف راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: از طرحهای جدید برای توسعه اشتغال و رونق تولید حمایت می کنیم و باید برنامه های را برای سال ۹۹ تدوین کنیم که رونق و شکوفایی اقتصادی و اشتغال را برای کشور به ارمغان بیاورد.

حسینی تثبیت اقتصادی برای سرمایه گذاری هدفمند را ضروری خواند و افزود: برنامه های اقتصادی با همراهی مردم تحقق پیدا می کند.

وی اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال استان در سال های گذشته در اجرای برنامه های اشتغال فراگیر، تبصره ۱۸ برای اشتغال پایدار از محل صندوق توسعه ملی، طرح کارورزی، طرح استاد شاگردی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشاغل خانگی و اشتغال روستایی را در تثبیت و فراهم کردن زمینه های اشتغال موثر دانست و گفت: تشکیل واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی و سرمایه گذاری حاصل و نتایج تصمیمات شورای عالی اشتغال است که موجب تسهیل گری و رونق اقتصادی در استان شده است.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی مشکلات موجود در برخی واحدهای تولیدی را ناشی از تورم در جامعه به خصوص تامین ماشین آلات و مواد اولیه بنگاههای اقتصادی عنوان کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی بازار کار تورم سرمایه گذاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه سد قیز قلعه‌سی به عنوان مهم‌ترین طرح مرزی شمال غرب کشور به طور کامل به اتمام رسیده، از بهره‌برداری قریب‌الوقوع این سد به دستان رؤسای جمهور ایران و آذربایجان طی روزهای اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی‌ با بیان اینکه افتتاح سد قیزقلعه‌سی به عنوان مهم‌ترین طرح مرزی شمال غرب کشور با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت، اظهار ‌داشت: این طرح شامل سد مخزنی خداآفرین در 196 کیلومتری پایین دست سد ارس با حجم 1.6 میلیارد متر مکعب، سد بین‌المللی قیزقلعه سی و نهایتاً کانال و شبکه پایاب به منظور آبیاری اراضی کشاورزی به وسعت 74 هزار هکتار (12 هکتار سهم آذربایجان‌شرقی و 62 هزار هکتار سهم استان اردبیل) است که تماماً توسط دانش و توان فنی و مهندسی داخلی باز طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: احداث و بهره‌برداری از این سد علاوه بر تأمین آب اراضی شبکه پایین دست و رونق کشاورزی، موجبات توسعه اقتصادی منطقه و همچنین افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و توسعه گردشگری را فراهم خواهد آورد.

غفارزاده با اشاره به دستاوردهای مهم اجرای این طرح به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبیاری تحت فشار در منطقه گفت: اجرای این طرح موجب استفاده بهینه از منابع آب و خاک و تحقق حقابه‌های مرزی، تبدیل شیوه‌های سنتی کشاورزی به شیوه‌های مدرن و صنعتی و ساماندهی عشایر با افزایش درآمد خانوارها، ایجاد اشتغال برای 40 هزار نفر و جلوگیری از مهاجرت و توسعه فعالیت صنایع جانبی و تبدیلی خواهد شد.

وی اضافه کرد: سد قیز قلعه‌سی در فاصله 220 کیلومتری شمال شرقی شهر تبریز و در 12 کیلومتری پائین دست سد مخزنی خداآفرین بر روی رودخانه ارس و در حد فاصل مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای بهره‌برداری مشترک احداث شده است. 

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیچیدگی فنی و اجرای تجهیزات هیدرومکانیکال این پروژه خاطرنشان کرد: این سد از نوع خاکی با هسته رسی به طول تاج 834 متر و ارتفاع 37 متر و 2 واحد نیروگاهی 40 مگاواتی با انرژی قابل استحصال سالیانه 270 گیگاوات ساعت در دو طرف است. 

غفارزاده خاطرنشان کرد: طراحی این سد براساس سیلاب 10 هزار ساله معادل 3440 متر مکعب بر ثانیه بوده که از طریق مجاری تخلیه‌کننده تحتانی و سرریزهای رادیال گیت در طرفین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله