Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری عنوان کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران تشکر ویژه دارم. با اینکه وسط هفته است، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم آمدند و به آنها تبریک می گویم و ممنونم از آنها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که اگر گل نزنیم، بازی گره بخورد. مالکیت توپ برای ما بود اما حریف هم خوب کار می کرد. تیم های بزرگ دیگر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت های زیادی روی کاشته ها و کرنرها به حریف می دهد، گفت: تیم های دیگر هم سرزن های خوبی دارند. در این شرایط گاهی برنده می شویم و گاهی بازنده. آمار گل هایی که خوردیم، خیلی زیاد نیست اما حق با شماست. باید بهتر عمل کنیم.

کالدرون در مورد افت زیاد بیرانوند اظهار داشت: علیرضا تمرینات خوبی دارد و عالی کار می کند. او ماشین نیست و بشر است و ممکن است دچار افت شود. هر بازیکنی ممکن است دچار چنین شرایطی شود؛ مخصوصا بازیکنی که در سطح بالا بازی کرده باشد. مثل هر بازیکن دیگری باید به او کمک کنیم که به دوران اوجش برگردد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم