Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:31:29 GMT

نظارت در خرمشهر به جد پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۳۴۲

نظارت در خرمشهر به جد پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار خرمشهر اظهار کرد: بحث نظارت موضوع مهمی است چرا که در خرمشهر ضعف نظارت باعث هدر رفت منابع می‌ شود.

وی افزود: آسیب‌های وارده به علت نظارت هم شامل اولویت‌بندی‌ها و هم اجرا می‌شود؛ برای نمونه اگر نظارت در زمان بازسازی خرمشهر و حتی اکنون وجود داشت، نباید شاهد جمع شدن آب سطحی در اولین بارندگی در شهری باشیم که فاصله‌ای ناچیز تا رودخانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه خرمشهر از تخصیص نیافتن سهمیه قیر رایگان به خرمشهر نیز گله کرد و خواستار پاسخی شفاف در این رابطه شد.

وی گفت: در برنامه بودجه سال ۹۷ به شهرهای دارای بافت فرسوده سهمیه رایگان قیر داده می ‌شود که سهم خرمشهر هنوز داده نشده است.

حجت‌الاسلام عادل پور سهمیه  قیر خرمشهر را ۳ هزار و ۸۰۰ تن اعلام کرد و افزود: خرمشهر شهر بافت‌های فرسوده است و سهم خرمشهر به شهری دیگر تعلق ندارد و بر همین اساس باید پیگیر مانع دادن سهمیه  به این شهر بود و مسئله حل شود.

وی به بحث انتخابات هم اشاره کرد و گفت: در عمل به مر قانون اصرار وجود دارد و هیچ‌کس نباید به خود اجازه دهد از قانون سرپیچی کند.

رسیدگی به زیرساخت‌های فرسوده، تلاش برای جلب اعتبارات ملی برای رفع این‌گونه مشکلات و توجه به موضوع اشتغال دیگر از خواسته‌های امام‌جمعه خرمشهر از فرماندار جدید این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز محمد حیدری با حکمی از سوی استاندار خوزستان به ‌جای کورش مودت به‌عنوان فرماندار خرمشهر منصوب شد.

مودت پیش‌تر به‌عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان منصوب‌ شده بود.

کد خبر 4794393

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه خرمشهر فرمانداری خرمشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف تعطیلی مدارس قزوین ثبت نام کاندیداها بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برطرف کردن ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر منتهی به مرز‌های غربی و جنوب غربی ویژه اربعین امسال خبر داد.
داریوش امانی در حاشیه سفر یک روزه خود به خرمشهر در بازدید از پایانه مسافری شلمچه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: در مسیر‌های اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.
وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را توانستیم برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: مشکلی در حمل و نقل وجود دارد، شخص وزیر در حال برنامه ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.
داریوش امانی افزود: همزمان نیز در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جابجایی آسان زائران در مرز‌ها استفاده کنیم.
وی در پاسخ سوال خبرنگار صداوسیما درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح‌ تعریف کردیم برای راه‌های اربعینی و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تامین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها