Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:23:41 GMT

جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت به ما 2 گل زد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۳۵۲

جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت به ما 2 گل زد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان معتقد است تیمش نمایشی داشته که می توانست مقابل پرسپولیس بازنده نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی ای کردیم که می توانستیم بازنده نباشیم متاسفانه یک بازیکن باکیفیت همین مواقع وقتی بازی کاملا قفل است و تیم مستاصل است، فقط یک بازیکن کلیدی و باکیفیت می تواند بازی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اینطور شد و فرق دو تیم این بود که بازیکن کلیدی را آنها داشتند. وقتی ما گل خوردیم، مجبور شدیم بازی را باز تر کنیم.


او افزود: اما در کل منصفانه بگویم پرسپولیس با یک موقعیت به ما دو گل زد. به خاطر اینکه انقدر حرفه ای است که می تواند این کار را بکند. کار ما هم داستان تکراری است. خوب بازی می کنیم و خیلی می دویم، پیشرفت ما ماشخص است اما امتیاز لازم را کسب نمی کنیم به خاطر اشتباه های مقطعی. مثلا گل اول برای ما توجیه نیست که اصلا چرا باید این گل را بخوریم. در هر صورت این هم یک بازی بود ولی چیزی که در بازی انجام شد، فکر می کنم می توانستیم بازنده نباشیم.


جلالی در پاسخ به این سوال که شاید جایگاه تیم در جدول باید استرس بازیکنان این تیم شده است گفت: شاید اعداد و ارقامی که در جدول رده بندی مقابل تیم ما است باعث می شود تا ما اشتباهات بچه گانه ای بکنیم. شما بازی ما در مشهد برابر شهر خودرو را ببینید. ما تیمی بودیم که باید برنده از زمین خارج می شدیم. یا شما بازی ما در اهواز را ببینید یا بازی قبل دیدار با مسجدسلیمان و یا همین بازی امروز، نمی دانم شاید همین موضوع یعنی استرس بالا باعث می شود تا بازیکنان تیم ما اشتباهات زیادی کنند.

 

او ادامه داد: من می خواهم در جلسه بعدی یک جدول بزرگ بیاورم و روبروی همه آنها آن جدول را پاره کنم و به آنها بگویم که شما این جدول و آنچه که قبلا اتفاق افتاده را کنار بگذارید. ما اگر می خواهیم آینده را دوباره بسازیم باید گذشته و جدول را کنار بگذاریم.

 

سرمربی گل گهری ها در پایان درباره حرکات بهنام برزای و در نهایت اخراج وی گفت: ببینید کلا وقتی یک بازیکن می آید در این ورزشگاه بازی می کند باید حرفه ای تر باشد. البته بازیکن حریف او را تحریک کرد اما او باید حرفه ای تر از این فکر می کرد و اسیر این حاشیه نمی شد. اگر بازیکنی کامل شده باشد باعث وقت تلف کردن نمی شود. ما در آن دقایق فشار آورده بودیم و حریف هم دائم زیر توپ می زد و بازی هم دو بر یک بود. ما چرا باید آن زمان ها را تلف کنیم، خودمان را ده نفره کنیم و حتی در آن بازی بازیکن اخراجی را نداشته باشیم؟

گل گهرسیرجان مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد