Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:35:08 GMT

قالیباف: رهبری ما را از فتنه‌ها نجات می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۳۵۶

قالیباف: رهبری ما را از فتنه‌ها نجات می‌دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با نگاه به تاریخ ایران اسلامی به نعمت رهبری پی می‌بریم و این رهبری است که ما را از فتنه‌های گوناگون نجات می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدباقر قالیباف امشب در آیین اختتامیه دهمین یادمان سراسری یادمان ولایت در جیرفت اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق یافتم در شهرستان شهیدپرور جیرفت حضور پیدا کنم و به سهمم از این مردم ولایت مدار تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از دست‌اندرکاران یادمان ولایت افزود: من به این شهرستان علاقه‌مند بودم و اوایل دهه هفتاد به اینجا آمدم، این منطقه مردمی حونگرم دارد ولی هنوز با وجود ظرفیت‌های بالا دچار محرومیت است.

وی عنوان کرد: نعمت ولایت از نعمت‌هایی است که خداوند با دادن این نعمت بر بندگان نیز منت گذاشته است و این از ارزش‌های نعمت‌های ولایت فقیه است.

قالیباف ادامه داد: اهمیت رهبری جایی معلوم می‌شود که امام خمینی (ره) که ایمان به وعده‌های الهی داشت و می‌گفت آنچه خدا وعده داده است، قطعی است لذا زمانی که قیام خود در پانزده خرداد را شروع کرد بعضی گفتند مگر می‌شود با این رژیم جنگید، با کدام نیرو و سرباز ولی امام چون به سنت‌های الهی ایمان داشت جز در راه خدا گامی برنداشت و دیدید با چه قدرتی آن رژیم را نابود و حکومت الهی را مستقر کرد.

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: تاریخ ایران اسلامی را وقتی نگاه می‌کنید هر موقع جنگی شده گوشه‌ای از مملکت جدا شده است ولی در زمان جنگ تحمیلی این سرزمین حفظ شده و اینجا است که به نعمت رهبری پی می‌بریم و این رهبری است که ما را از فتنه‌های گوناگون نجات می‌دهند.

قالیباف گفت: زمانی که امریکا داعش را درست کرد مقام معظم رهبری برای عزت مسلمین ایستادند و عده‌ای شعار نه غزه نه لبنان جان فدای ایران دادند، وقتی تاریخ را نگاه می‌کنید هیچ جا جان خود را فدای ایران نکردند.

وی عنوان کرد: نعمت ولایت نعمتی است که اگر شبانه‌روز شکر این نعمت را بکنیم باز کم است و باید همیشه قدر این نعمت را بدانیم و هرگز از این عمود خیمه فاصله نگیریم و همیشه گوش به فرمان باشیم.

بروزرسانی می شود...
 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • ۲۰ سال منبر غزالی در ۲ بیت فرودسی (فیلم)