Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@02:18:53 GMT

سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک ساله شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۳۹۰

سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک ساله شد

امتداد :شهردار تهران با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه‌های بدون خودرو یکساله شده است، گفت: تلاش می‌کنیم حمل و نقل عمومی توسعه یابد.

امتداد :شهردار تهران با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه‌های بدون خودرو یکساله شده است، گفت: تلاش می‌کنیم حمل و نقل عمومی توسعه یابد.

به گزارش امتداد ،پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح ۴۸ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۲۱ پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد پروژه دوگاز نام دارد که درواقع اتصال بزرگراه فتح به اتوبان کرج است و سبب حذف چراغ خطر و تقاطع مهم در جاده مخصوص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز اول این پروژه امروز افتتاح شد و با مشارکت بخش خصوصی فاز دوم این پروژه نیز اجرایی خواهد شد.

شهردار تهران گفت:‌ پروژه سه راهی باغستان نیز بزرگراه فتح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جاده کرج وصل می‌کند و سبب حذف یک تقاطع خطرناک شده است و این پروژه‌ها در شرایط سخت اقتصادی به نتیجه رسیده است.

حناچی ادامه داد: توجه به این پروژه‌ها در دستور شورای شهر و شهرداری قرار دارد و این روزها که آلودگی هوا در آذر و دی آزاردهنده است هیچ راهی جز کاهش آلاینده‌ها نداریم و ما این موضوعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه‌های بدون خودرو امروز یکساله شده است گفت: ما تلاش می‌کنیم حمل و نقل عمومی توسعه یابد و سهم دوچرخه هم از زیر یک درصد به ۴ تا ۵ درصد برسد.

شهردار تهران افزود:‌حدود ۳۶ درصد مساحت منطقه ۲۱ مربوط به فضاهای صنعتی است که بخشی از این صنایع فعال و بخشی تعطیل شده‌اند که با برنامه‌ریزی برای بخش غیرفعال می‌تواند فرصت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای منطقه ایجاد کرد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه از پروژه میدان معلم، میزان پیشرفت این طرح به ۵۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر پورخردمند صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار کرد: با نصب عرشه سگمنتال پایه‌های دیگر و اتصال آن‌ها به یکدیگر، امیدواریم عملیات اجرایی این پل در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به نیاز به ساخت و نصب ۱۵۹ قطعه برای پایه‌های ۹ گانه این پل، افزود: ۵۰ قطعه از این پل آماده بوده و بقیه هم در چهار قالب در حال تولید است.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به مزایای مختلف این فناوری در ساخت پل‌های روگذر تصریح کرد: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه، ایجاد نشدن راه‌بندان و ترافیک روان یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم است.

پورخردمند اضافه کرد: عملیات اجرای رمپ‌های شرقی و غربی برای ورود و خروج این پل نیز به سرعت در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، روگذر معلم یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه پنج تبریز است که در حوزه شهرداری منطقه چهار تبریز احداث می‌شود.

کد خبر 747188

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق