Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پرسپولیس می‌گوید با سرمربی تیمش رابطه خوبی دارد و تلاش است تا هواداران سرخ‌پوشان پایتخت را خوشحال کند.

به گزارش ایسنا، علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در  هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در بازی برابر گل گهر سیرجان یک گل به نام من شد. در بازی که مقابل سایپا هم داشتیم شایعه گل به خودی حریف بود،‌ من توپ را به پایش زدم و گل به نام من ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با پیکان هم کنار زمین شوت کردم اما توپ به مدافع حریف خورد و به گل تبدیل شد و گل به نام من ثبت شد. امیدوارم در ادامه راه تلاش بیشتری انجام دهم تا دل هواداران را شاد کنم.

او درباره رابطه خودش با کالدرون گفت: من و سرمربی رابطه خوبی داریم. بالاخره روی کالدرون فشار است و او تفکری دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم و آن‌ را در زمین پیاده می‌کنیم.

علیپور درباره صحنه‌ای که در محوطه جریمه گل‌گهر سیرجان سرنگون شد و مشکوک به پنالتی بود گفت: آن صحنه ۱۰۰ درصد پنالتی بود چون من از کمک داور پشت خط پرسیدم و من هر کاری کردم آن حرفی که می‌خواستم را نزد اما آخر بازی قسمش دادم و گفتم که زیر لب گفتی که پنالتی است اما داور بازی توجه نکرد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره پیشنهادی که از تراکتور دارد گفت:‌ من بازیکن پرسپولیس هستم و در خدمت این تیم هستم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم.

علی علیپور درباره حاشیه‌هایی مبنی بر حکومتی بودن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من دوست ندارم وارد این مسائل شوم. وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم و نتیجه‌اش را در زمین بازی بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال  کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی علیپور تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در حالی موفق به شکست نساجی و کسب سه امتیاز مهم شد که در نیمه دوم و با اخراج سروش رفیعی و دریافت گل تساوی، امید هواداران این تیم برای زدن گل پیروزی کاهش یافته بود.

با این حال در یک صحنه پاس سینا اسدبیگی به عمق دفاع نساجی، با فرار زیبای اوستون اورونوف همراه شد. در این صحنه و زمان ارسال پاس، اورونوف حدود دو متر از مدافع نساجی عقب بود، اما با یک استارت سریع خود را به توپ رساند.

جالب اینکه باوجود عقب بودن اورونوف، او علاوه بر اینکه به توپ رسید، چند متری هم از مدافع راست نساجی جلو افتاد تا در موقعیت مطلوب تک به تک دروازه یوآن پولی را باز کند.

اورونوف در این مدت چهره یک بازیکن سریع و تکنیکی را از خود نشان داده، اما در عین حال قدرت ضربه بسیار خوبی هم دارد و این را در دو گلی که به ثمر رسانده، ثابت کرده است.

البته اورونوف در این بازی دو موقعیت دیگر هم داشت و شاید اگر دقت می‌کرد، میتوانست تعداد گل‌های خود را به سه و چهار نیز افزایش دهد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم