Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ محمودی در گفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: نیروهای پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی مریوان، بصورت برنامه ریزی شده، کشیک های شبانه روزی را در مناطق بحرانی سطح شهرستان انجام می دهند و در روستای سردوش، تعداد ۵ دهنه کوره ذغال گیری را شناسایی کردند.

او افزود:در جریان این اقدامات تعداد ۳ دهنه کوره ذغال گیری معدوم گردید و تعداد ۲ دهنه کوره ذغال گیری و ادوات جرم توسط نیروهای پاسگاه حفاظت توقیف و به محوطه اداره منتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی مریوان بیان کرد: متخلفان طی روزهای آینده شناسایی و پرونده آنها جهت طی مراحل قانونی به دادگستری ارسال می گردد.

محمودی تصریح کرد: ضمن برخورد قاطع با خاطیان امر، جریمه ها بر اساس نُرم جدیدمحاسبه خواهد شد.

او اظهار داشت: برابر بند ع الحاقی به ماده ۶۸ وظایف و اختیارات شورای اسلامی روستا مورخ ۱۳۸۲/۷/۶ نظارت بر حسن اجرای مقررات، حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب و حفظ مراتع و جنگل ها و... از وظایف شوراها و دهیاران است.و از آنها خواهشمندیم برای حفاظت از جنگل ها نهایت همکاری را با اداره بنمایند.

انتهای پیام/ع

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غیرمجاز منابع طبیعی و آبخیزداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم