Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به کشور پاکستان ، امیر دریادار حسین خانزادی و هیئت همراه از دانشگاه مهندسی جوهر، پایگاه دریایی قاسم، کارخانه کشتی سازی و مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان در شهر کراچی بازدید کرد.

اخبار سیاسی- امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با اشاره به اینکه در زمان صلح، آموزش بهترین و موثرترین مولفه در راستای یادگیری و افزایش تجربه است، خاطرنشان کرد: در این تعاملات و ارتباطات آموزشی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو نیروی دریایی می‌تواند در همه ابعاد به اشتراک گذاشته شود و آموزش می‌تواند شروع همکاری دریایی در سطح دو نیروی دریایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دانش یک قدرت است، افزود: هنگامی که ما دانش را به اشتراک می‌گذاریم یعنی در اشتراک گذاری قدرت به نتیجه نهایی رسیده ایم و همکاری قدرتمند کشور‌های همسایه می‌تواند امنیت جمعی را در منطقه بدون حضور بیگانگان تامین کند. 

ادمیرال زاهد الیاس فرمانده ناوگان کراچی تعاملات آموزشی و بازدید از ظرفیت‌های نیروی دریایی ایران و پاکستان را عامل بهبود و توسعه آموزش عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان ظرفیت‌های بالایی دارند و ما از دانشجویان خلاق و به روز نیروی دریایی ایران برای ادامه آموزش در کشور پاکستان استقبال می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، دانشگاه مهندسی دریایی کراچی دارای رشته‌های مکانیک الکترونیک و صنایع دریایی و همچنین مدیریت سلاح و سیستم است که از ۱۴ کشور دنیا دانشجو می‌پذیرد.

حضور بر سر مقبره قائد اعظم، رهبر و بنیانگذار پاکستان و همچنین ادای احترام، اهدای گل و قرائت فاتحه پایان بخش برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش در دومین روز از سفر خود به کشور پاکستان بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاکستان پاکستان نیروی دریایی ارتش مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق