Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر جا از لوکس بودن خودرو‌ها سخن به میان بیاید بدون شک نام برند‌های آلمانی در میان آن‌ها می‌درخشد. فولکس واگن، بنز و بی‌ام‌و از محبوب‌ترین برند‌های آلمانی هستند که البته در بازار ایران هم برخی از مدل‌های آن‌ها را می‌توان خریداری کرد. اگر می‌خواهید هزینه زیادی برای ماشین زیرپایتان کنید، برند‌های محبوب آلمانی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش پیش‌رو قیمت چند مدل از خودرو‌های پرطرفدار سه برند «مرسدس بنز»، «بی‌ام‌و» و «فولکس‌واگن» بررسی شده است.

فولکس واگن (VW) شرکت خودروسازی آلمانی است که مهمترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه خودروساز هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود. این کارخانه در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی، آدولف هیتلر بنا نهاده شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان توانایی خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین شرکت تأسیس شده، فولکس‌واگن نامیده شد که در زبان آلمانی به معنای «خودروی مردم» است. هم‌اکنون در بازار ایران سه مدل «فولکس‌واگن گلف GTI»، «فولکس‌واگن پاسات» و «فولکس‌واگن تیگوان» در دسترس مشتریان قرار دارد.

مرسدس بنز، شرکت خودروساز دیگر آلمانی است که سال‌هاست در بازار خودرو جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امروزه بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت «دایملر آ گ» به‌شمار می‌آید و همراه با «آئودی» و «ب‌ام‌و» سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های «بنز E ۲۰۰ نیوفیس ۲۰۱۸»، «بنز کلاس CLA CLA ۴۵، ۲۰۱۷»، «بنز کلاس E E ۲۰۰، ۲۰۱۷»، «بنز کلاس E E ۲۵۰، ۲۰۱۶» و «بنز کلاس GLA GLA ۴۵، ۲۰۱۷» از محبوب‌ترین برند‌هایی هستند که در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند.

سومین غول خودروساز مورد بررسی ژرمن‌ها در این گزارش، بی‌ام‌و است. ب‌ام‌و که در ایران با نام بی‌ام‌دبلیو نیز شناخته می‌شود یک شرکت خودروساز آلمانی است که از تولیدکنندگان بنام خودرو‌های لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌رود. این شرکت که در شهر مونیخ قرار دارد تا سال ۱۹۴۵ در زمینه تولید موتور هواپیما هم فعال بوده به‌طوری که نشان این کارخانه از شکل پره‌های ملخ در حال چرخش هواپیما الهام گرفته شده‌است. در ژانویه ۲۰۱۲ ب‌ام‌و توسط فوربز به‌عنوان خوشنام‌ترین برند خودرویی دنیا شناخته شد؛ موتور‌های ساخته شده توسط ب‌ام‌و با اختلافی فاحش مجموعاً دارنده بیشترین عنوان موتور سال در رقابت معتبر بین‌المللی موتور سال به شمار می‌رود. «بی‌ام‌و ۵۳۰ تیپ Perfection»، «بی‌ام‌و X ۱ مدل I ۲۵ تیپ Adventure Sport»، «بی‌ام‌و X ۳ مدل I ۲۸ تیپ Dynamic»، «بی‌ام‌و X ۴ مدل I ۲۸ تیپ Exclusive»، «بی‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک Executive I ۱۲۰، ۲۰۱۸»، «بی‌ام‌وی سری ۱ هاچ‌بک Premium I ۱۲۰، ۲۰۱۸»، «بی‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک Dynamic Sport I ۱۲۵»، «بی‌ام‌و سری ۲ اکتیوتور Excutive i ۲۱۸، ۲۰۱۸»، «بی‌ام‌و سری ۲ اکتیوتور Convenience I ۲۱۸، ۲۰۱۸»، «بی‌ام‌و سری ۲ کروک I ۲۲۰، ۲۰۱۷»، «بی‌ام‌و سری ۲ کروک I ۲۳۰، ۲۰۱۷»، «بی‌ام‌و سری ۳ سدان I ۳۳۰ Performance» و «بی‌ام‌و سری ۷ li ۷۳۰ Individual» از معروف‌ترین کلاس‌های بی‌ام‌و در ایران هستند.

در ادامه آخرین قیمت به‌روز شده غول‌های آلمانی در جدول زیر آورده شده است:

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خودروی آلمانی خودروهای آلمانی فولکس واگن سواری بنز بی ام و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟