Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان پسر به میزبانی بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان پسر کشورمان از پانزدهم تا هجدهم آذرماه در سالن تختی شهر ساحلی بندر کیاشهر برگزار شد.

صالح سیف خانی و مرصاد یحیی پور دو کشتی‌گیر گیلانی به همراه عظیم سیرتی به‌عنوان مربی، نمایندگان گیلان در اردوی تیم ملی نونهالان بودند، اردویی که در راستای آماده‌سازی کشتی‌گیران نونهال کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی کودک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا اسماعیل نژاد سرمربی و مهدی سبزعلی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشورمان در این اردو بودند؛ تیم ملی کشتی کشورمان روز چهارشنبه بیستم آذرماه در الوند قزوین در قالب چند تیم با تیم‌های ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ترکمنستان به مدت سه روز رقابت می‌کند.

 

به گزارش فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی روز جهانی کودک روزهای بیستم تا بیست و دوم آذرماه در سالن یادگار امام (ره) شهر الوند استان قزوین برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در اوزان ۴۱، ۴۸، ۵۷، ۶۸ و ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی و ۳۸، ۴۴، ۵۲، ۶۲ و ۷۵ کیلوگرم آزاد با حضور کشتی‌گیران کشورمان و دوبنده پوش‌های ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ترکمنستان روز چهارشنبه بیستم آذرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی فرنگی روز جهانی کودک بندر کیاشهر کشتی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور