Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در تلاش هستیم میزان، نوع و کیفیت شیوه‌های حمایتی از قهرمانان و مدال آوران به‌صورت کارشناسی شده انجام شود.

یحیی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ثبت سوژه مردمی «ورزشکاران مدال آور مورد حمایت قرار گیرند» در سامانه فارس من اظهار کرد: در سال 1397 مجموع ورزشکار قهرمان و مدال‌آور استان 128 نفر بود که 46 نفر از آنها زن و 86 نفر مرد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 9 ماه نخست امسال نیز در مجموع 180 نفر برای عضویت در تیم‌های مختلف دعوت و یا موفق به کسب مقام‌های بین‌المللی و آسیایی شدند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی سال گذشته در مسابقات استعدادهای برتر موفق به کسب عنوان 13 کشور شد و امسال نیز جایگاه 12 کشور را به خود اختصاص داد.

 زاهدی بیان کرد: سال گذشته برای ایجاد انگیزه از 128 ورزشکار قهرمان در حوزه بین‌المللی، آسیایی و جهانی به همراه 100 ورزشکار برگزیده مسابقات المپیاد استعدادهای برتر که موفق به کسب عناوین برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان از بیشتر اعزام‌های ورزشکارانِ رشته‌های ورزشی قهرمانی حمایت مالی دارد و همه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی خود مثل مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی، سنجشی را تا حد توان و به‌صورت 100 درصد رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در تلاش هستیم  میزان، نوع و کیفیت شیوه‌های حمایتی به‌صورت کارشناسی شده انجام شود، گفت: متاسفانه مصوبه شورای شهر اراک برای حمایت از ورزشکاران مدال‌آور تنها در حد مصوبه باقی مانده و برای آن اقدام خاصی صورت نگرفته است، مجموعه شورای شهر قول‌ها و وعده‌هایی به مجموعه ورزشکاران می‌دهند که یک بخشی عملی شده و مابقی به‌صورت مطالبه ورزشکاران از اداره‌کل باقی می‌ماند.

زاهدی ادامه داد: هرکسی که قولی می‌دهد خودش باید پاسخگوی آن باشد، ما براساس وظایف ذاتی و سازمانی خود برای حمایت از مجموعه ورزشکاران اقداماتی انجام می‌دهیم و به دنبال مطالبات آنها نیز هستیم.

وی افزود: سطح ورزشکاران استان بسیار خوب بوده و تقریبا می‌توان گفت در بیشتر تیم‌ها و رشته‌های اعزامی به مسابقات یک نماینده از استان مرکزی حضور دارد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال اداره‌کل برگزاری چند رویداد بین‌المللی در استان بود که باتوجه به شرایط اقتصادی تا حدودی کنسل شد، اما قطعا 2 برنامه و رویداد ورزشی بین‌المللی تا انتهای سال در استان برگزار خواهد شد.

زاهدی بیان کرد: همچنین قرار بود امسال 6 برنامه صبح و نشاط در استان برگزار شود، تاکنون 4 مورد از آنها برگزار شده و 2 برنامه دیگر در شهرستان اراک و خنداب تا انتهای دی ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی، تغییر زمان هماهنگ شده برای برگزاری این برنامه از سوی مسئولان شهرستان خنداب و هماهنگی با شبکه 3 سیما برای پوشش رسانه‌ای همایش شهرستان اراک سبب شده تا این 2 برنامه تاکنون برگزار نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش استان مرکزی کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر