Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@09:41:56 GMT

مدیر اختلاس‌گر اردبیلی به ۲۰ سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۳۰۹

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با صدور حکم قطعی پرونده تخلف در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل مدیر اختلاسگر آب منطقه‌ای اردبیل به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

به گفته وی با بررسی پرونده تشکیل یافته و نیز تطابق با رای قطعی دادگاه تجدید نظر سلامت عزیزی مدیر آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل به دلیل مشارکت در اختلاس به یک میلیارد ریال جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی، ارتشاء به هفت سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه با بررسی پرونده محکوم مشخص شد که این فرد در معاملات دولتی تبانی کرده و با جعل اسناد دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی اجرای قوانین را زیرپا گذاشته و اقدام به جرم کرده است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عتباتی تصریح کرد: متهم دیگر این پرونده نیز بابت مشارکت در اختلاس به ۷ سال حبس، بابت ارتشاء به ۷ سال حبس، جعل اسناد رسمی به ۲ سال حبس و سه فقره یک میلیارد ریال جزای نقدی و در مجموع ۲۱ سال حبس محکوم شده و محکومیت چهار نفر از متهمان دیگر نیز شامل جزای نقدی و شلاق است.

وی با اشاره به اجازه اعلام صدور حکم قطعی پرونده سوءجریان آب منطقه‌ای در رسانه‌ها براساس حکم دادگاه، یادآور شد: برخورد جدی با متهمان و سوءاستفاده کنندگان از منصب دولتی در دستور کار قرار گرفته و دستگاه قضائی در این زمینه بدون هیچ شوخی و اغماضی ورود پیدا خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دادگستری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد