Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:13:16 GMT

آمریکا دو مقام ونزوئلایی را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۳۱۹

آمریکا دو مقام دولتی ونزوئلا را که به رشوه‌گیری برای صدور گذرنامه متهم هستند، تحریم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمریکا دو مقام دولتی ونزوئلا را که به رشوه‌گیری برای صدور گذرنامه متهم هستند، تحریم کرد.

اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، این تحریم‌ها شامل گوستاوو آدولفو ویزکاینو گیل، رییس اداره مسئول مدارک شناسایی و مهاجرتی و همتای سابق او به نام خوان کارلوس دوگارته پادرون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری فرانسه، اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا افزود، هرگونه دارایی این دو مرد که در حوزه اختیارات آمریکا قرار دارند، مسدود خواهد شد.

طبق اعلام این اداره، فروش گذرنامه به قیمت هزاران دلار دست‌کم به آوریل 2016 و زمانی بازمی‌گردد که دوگارته به ریاست این اداره دولتی منصوب شد و این روند در زمان ریاست ویزکاینو نیز که در ژوئن 2018 این سمت را بر عهده گرفت، ادامه یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد

دادگاهی در سن پترزبورگ حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، دادگاهی در سن پترزبورگ روز چهارشنبه حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد.

این رای دادگاه به نفع دومین وام دهنده بزرگ روسیه یعنی بانک وی‌تی‌بی صادر شده است. این بانک شکایتی را برای بازپس گیری 439.5 میلیون دلار خود که به علت تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در بانک جی‌پی مورگان بلوکه شده، تنظیم کرده است.

اسناد منتشر شده دادگاه نشان می‌دهد که وی‌تی‌بی از جی پی مورگان و شرکت های تابعه آن در 17 آوریل در دیوان داوری سن پترزبورگ و منطقه لنینگراد شکایت کرد.

سوئیس 318 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کردایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیونددهشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه

این حکم وجوه موجود در حساب‌های جی پی مورگان در روسیه و "اموال منقول و غیرمنقول" از جمله سهام این بانک در یکی از شرکت‌های تابعه روسیه را هدف قرار داد.

این شکایت بر سر 439.5 میلیون دلار وجوهی است که وی‌تی‌بی در حساب خود در بانک جی پی مورگان در ایالات متحده نگهداری می‌کرد و توسط واشنگتن به عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین در سال 2022 بلوکه شد.

دادگاه دستور توقیف تمام وجوه موجود در حساب‌های بانکی جی‌پی مورگان در روسیه، از جمله حساب‌های کارگزاری و آن‌هایی که به نام یکی از شرکت‌های تابعه افتتاح شده است را صادر کرد.

این اسناد همچنین فاش کرد که بانک وی‌تی‌بی روسیه از مراجع قضایی درخواست اقدام سریع و موقت کرده است چرا که متشاکیان در حال انجام "اقداماتی برای برداشت دارایی‌های خود" از روسیه بوده‌اند.

بانک جی پی مورگان نیز هفته گذشته در شکایت خود علیه وی‌تی‌بی در منطقه جنوبی نیویورک، با استناد به اینکه قوانین ایالات متحده این بانک را از آزادسازی 439.5 میلیون دلار متعلق به وی‌تی‌بی منع می‌کند، به دنبال جلوگیری از تلاش‌های بانک روسی بود.

رویترز روز چهارشنبه به نقل از جی پی مورگان گزارش داد که این وام دهنده آمریکایی نگران است که وی‌تی‌بی دست به مصادره دارایی‌های این بانک در روسیه بزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد