Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:52:27 GMT

سوشا مکانی دوباره جنجال ساز شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۳۳۶

سوشا مکانی دوباره جنجال ساز شد +عکس

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به دلیل ضربه‌ای که هافبک سایپا به او زد، مجادله لفظی شدید با کاپیتان سایپا داشت.

به گزارش مشرق، نفت مسجدسلیمان و سایپا در حالی امروز برابر هم قرار گرفتند که روی نیمکت هر دو تیم، مربیان جوان و با اخلاق فوتبال ایران حضور داشتند، اما با این وجود و در حالی که بازی بدون حاشیه خاصی دنبال می‌شد، در دقیقه ۵۵ تنشی بین دو بازیکن با تجربه در زمین اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برتری نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا

در دقیقه ۵۵ سایپا صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه شد که ضربه ایستگاهی نه چندان دقیق کمال‌الدین نیک‌خوی را سوشا مکانی با ایستادن سر جای خود در آغوش گرفت ولی بعد از آن برخوردی که بین او و روزبه شاه‌علی‌دوست رخ داد، موجب درگیری این دو نفر شد.

زمانی که مکانی توپ را در اختیار گرفت و در حالت نشسته بود، شاه‌علی‌دوست قصد داشت از روی سر او عبور کند ولی هر دو پای هافبک نارنجی پوشان به بدن مکانی اصابت کرد تا سوشا به تندی به او واکنش نشان دهد و درگیری بین دو بازیکن را به همراه داشته باشد.

تنش‌های لفظی شدید بین مکانی و شاه‌علی‌دوست درگرفت که البته با دخالت بازیکنان و داوران ختم به خیر شد، در نهایت با یک کارت زرد برای دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان و کاپیتان سایپا همراه بود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال سوشا مکانی لیگ برتر درگیری نفت مسجدسلیمان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی