Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:09:17 GMT

مدافع بورنموث در رادار منچسترسیتی و چلسی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۴۳۳

مدافع بورنموث در رادار منچسترسیتی و چلسی

خبرگزاری میزان- دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی برای به خدمت گرفتن مدافع ۲۴ ساله بورنموث با هم وارد رقابت می‌شوند. تاریخ انتشار: 22:09 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۸۵۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه تلاش خود را برای جذب ناتان آکه آغاز کند، اما وجود بندی در قرارداد مدافع هلندی بورنموث شانس چلسی را برای این انتقال بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکه ۲۴ ساله محصول آکادمی باشگاه چلسی است و این باشگاه وی را در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به بورنموث واگذار کرد، اما در این قرارداد بند باز خرید ۴۰ میلیون پوندی وجود دارد که باعث شده آبی‌های شهر لندن بعد از کاهش محرومیت‌شان در نقل وانتقالات بار دیگر در پی بازگرداندن مدافع پیشین خود باشند.

از سوی دیگر، اما منچسترسیتی هم که بعد از جدایی وینسنت کمپانی و مصدومیت آیمریک لاپورت، در پست مدافع با مشکل کمبود بازیکن مواجه است به دنبال جذب آکه در مهلت نقل و انتقالات زمستانی است.

این ملی‌پوش هلندی همواره یکی از اصلی‌ترین مهره‌های بورنموث بوده و عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است. وی در فصل جاری ۱۶ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق شده یک گل هم به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:
چلسی هم به صف مشتریان سانچو اضافه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی بورنموث چلسی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)

گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)

دیگر خبرها

  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • گل آلوارز به برایتون (برایتون 0-4 منچسترسیتی)
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • گل زیبای فیل فودن به برایتون (برایتون 0-2 منچسترسیتی)
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟